Warsztat Roku 2015 dla Bosch Car Service

Trzy pierwsze miejsca we wszystkich kategoriach konkursowych zdobyły warsztaty należące do sieci autoryzowanych serwisów Bosch Car Service.
W kategorii I – warsztat mały (do 3 stanowisk naprawczych) pierwsze miejsce zajął Bosch Car Service K. Team Świdnica. W kategorii II – warsztat średni (4-6 stanowisk naprawczych) zwyciężył Bosch Car Service Szymecki Knurów. W kategorii III – warsztat duży (powyżej 6 stanowisk naprawczych) najlepszy okazał się być Bosch Car Service Auto Miras Pępowo k/Żukowa.
Celem konkursu jest decenienie warsztatów na rynku aftermarketowym, które nie posiadają autoryzacji producenta samochodowego, a dzięki inwestycjom w wyposażenie, infrastukturę i podnoszenie kwalifikacji pracowników reprezentują poziom obsługi klienta taki jak ASO lub nawet wyższy.
Warsztaty oceniane były w dwóch etapach. Pierwszy dotyczył analizy nadesłanych zgłoszeń ze zdjęciami obiektów. W drugim etapie komisja sędziowska odwiedzała warsztay w celu przeprowadzenia audytu. Ocenie podlegały takie elementy jak m.in. zorientowanie na klienta, troska o jakość obsługi i komunikacja z klientem, dbałość o wyposażenie techniczne serwisu i inwestycje w infrastrukturę i szkolenia.
W składzie niezależnej komisji jurorskiej znaleźli się przedstawiciele mediów motoryzacyjnych, sieci dealerskiej, firmy szkoleniowej oraz firmy badawczej związanej z rynkiem motoryzacyjnym.
Organizatorem konkursu były Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) oraz firma PARTSLIFE, której partnerami są najwięksi światowi producenci części motoryzacyjnych.
Źródło: Bosch