AutoExpert
Reklama
Reklama

Top Marka 2016 dla Shell Helix Ultra

Preview
shell
9.3.2016
Reklama
Reklama

Syntetyczne oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix Ultra zostały wyróżnione elitarnym tytułem Laur Konsumenta TOP MARKA 2016, w kategorii jakość produktu. To już szósta nagroda przyznana w Polsce olejom silnikowym Shell wyprodukowanym w innowacyjnej Technologii Shell PurePlus.

„Top Marka” to nagroda przyznawana markom – liderom w swoich kategoriach produktowych, które, mimo zmieniających się trendów na rynku, konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta. Podstawą do wyróżnienia są głosy konsumentów zebrane w niezależnym ogólnopolskim badaniu.

Reklama

Syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix Ultra to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów dostępnych obecnie na polskim rynku. Jesteśmy dumni, że najwyższa jakość olejów Shell Helix jest widoczna nie tylko w laboratoryjnych testach, ale została doceniona przez specjalistów branżowych, i co jeszcze ważniejsze przez kierowców, którzy są bardzo surowi w swoich ocenach – podsumowała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager Shell Polska.

Rewolucja w olejach silnikowych

Oleje Shell Helix Ultra zostały wprowadzone na rynek na początku 2014 roku. To co je wyróżnia, to rewolucyjna technologia produkcji. Oleje Shell Helix Ultra zostały wyprodukowane z gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystej i klarownej bazy olejowej, praktycznie pozbawionej wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Wyprodukowane w tej innowacyjnej technologii oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III.

Powiązane firmy

Reklama

Do tej pory oleje silnikowe Shell Helix Ultra zostały docenione już pięcioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz tytułu „Top Marka 2016” są to: „Innowacja 2014 Roku”, godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”.

Więcej informacji o programie „Laur Konsumenta” – tutaj.
Więcej informacji na temat olejów Shell Helix Ultra i nowej Technologii Shell PurePlus – tutaj.

Źródło: Informacja prasowa Shell

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama