Top Marka 2016 dla Shell Helix Ultra

shell
9.3.2016
Reklama
Reklama

Syntetyczne oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix Ultra zostały wyróżnione elitarnym tytułem Laur Konsumenta TOP MARKA 2016, w kategorii jakość produktu. To już szósta nagroda przyznana w Polsce olejom silnikowym Shell wyprodukowanym w innowacyjnej Technologii Shell PurePlus.

„Top Marka” to nagroda przyznawana markom – liderom w swoich kategoriach produktowych, które, mimo zmieniających się trendów na rynku, konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta. Podstawą do wyróżnienia są głosy konsumentów zebrane w niezależnym ogólnopolskim badaniu.

Reklama

Syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix Ultra to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów dostępnych obecnie na polskim rynku. Jesteśmy dumni, że najwyższa jakość olejów Shell Helix jest widoczna nie tylko w laboratoryjnych testach, ale została doceniona przez specjalistów branżowych, i co jeszcze ważniejsze przez kierowców, którzy są bardzo surowi w swoich ocenach – podsumowała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager Shell Polska.

Rewolucja w olejach silnikowych

Oleje Shell Helix Ultra zostały wprowadzone na rynek na początku 2014 roku. To co je wyróżnia, to rewolucyjna technologia produkcji. Oleje Shell Helix Ultra zostały wyprodukowane z gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystej i klarownej bazy olejowej, praktycznie pozbawionej wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Wyprodukowane w tej innowacyjnej technologii oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III.

Powiązane firmy

Reklama

Do tej pory oleje silnikowe Shell Helix Ultra zostały docenione już pięcioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz tytułu „Top Marka 2016” są to: „Innowacja 2014 Roku”, godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”.

Więcej informacji o programie „Laur Konsumenta” – tutaj.
Więcej informacji na temat olejów Shell Helix Ultra i nowej Technologii Shell PurePlus – tutaj.

Źródło: Informacja prasowa Shell

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama