Textar uruchamia cyfrową platformę szkoleniową, aby rozwijać kompetencje mechaników
TextarWystartowała Wirtualna Akademia Textar. Zawodowi mechanicy, a także wszyscy zainteresowani tematyką serwisowania układów hamulcowych, mogą się rejestrować na innowacyjnej platformie szkoleniowej, aby uzyskać dostęp do wysokiej jakości materiałów edukacyjnych.
Stworzona przez TMD Friction – właściciela marki Textar – Wirtualna Akademia Textar to nowoczesna platforma e-learningowa skierowana do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej. Jej celem jest zwiększenie liczby wykwalifikowanych mechaników oraz rozwój kompetencji osób już pracujących w zawodzie.
– Oferując najbardziej zaawansowane i kompleksowe szkolenia z zakresu technologii hamulcowych, Wirtualna Akademia Textar odzwierciedla zaangażowanie TMD Friction we wspieranie niezależnego rynku części zamiennych. Pomagamy szkolić nowe pokolenie fachowców i przyczyniamy się do bezpieczniejszej mobilności przyszłości. Jesteśmy pierwszą firmą w branży motoryzacyjnej, która udostępnia tego typu narzędzie, co wyróżnia nas jeśli chodzi o wyjątkowe podejście do warsztatów, zarówno teraz, jak i w dłuższej perspektywie – mówi Clement de Valon, wiceprezes IAM w TMD Friction.
Najważniejsze cechy Wirtualnej Akademii Textar
Wirtualna Akademia Textar oferuje 14 godzin wirtualnych treści szkoleniowych w języku polskim, w tym:
- interaktywne filmy,
- wysokiej jakości animacje,
- samouczki
- i sekcję często zadawanych pytań.
źródło: ConTrust CommunicationModuły szkoleniowe mają intuicyjny interfejs, dzięki czemu proces nauczania jest angażujący i skuteczny. Platforma dostępna jest o każdej porze, z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Kursy są skierowane do wszystkich grup – od doświadczonych mechaników i menedżerów, po uczniów i praktykantów. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy mogą pobrać certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Dobra inwestycja dla warsztatów
Warsztaty samochodowe często działają pod presją czasu i, aby szybko wykonać zlecenie, mogą pomijać pewne kroki podczas pracy. A przecież nieprawidłowy montaż części może prowadzić do powstawania hałasu, wibracji i bicia.
Rezultatem są skargi klientów, żądania wymiany towaru oraz negatywne opinie o produktach i warsztacie. Inwestując w szkolenia i stosując zalecane procedury, warsztaty mogą zminimalizować ryzyko reklamacji, oszczędzając czas i pieniądze.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Wirtualna Akademia Textar pozwala również doświadczonym specjalistom być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w obszarze hamulców, takimi jak np. pojazdy hybrydowe oraz elektryczne i powiązane z nimi systemy rekuperacyjne. Dzięki temu mechanicy mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom branży. Szkolenia obejmują zagadnienia związane zarówno z samochodami osobowymi, jak i pojazdami użytkowymi.
Wysokie oceny w testach
W ramach poprzedzającej start platformy kampanii „Ekspert w dziedzinie hamulców” 270 użytkowników z różnych krajów miało okazję przetestować Wirtualną Akademię Textar przed jej oficjalnym uruchomieniem. Opinie były zdecydowanie pozytywne – średnia ocena wyniosła 4,8 na 5.
– Dzięki akcji „Ekspert w dziedzinie hamulców” udało nam się zebrać cenne opinie od mechaników, wykryć i rozwiązać problemy techniczne przed oficjalną premierą oraz wzbudzić zainteresowanie Wirtualną Akademią Textar. Cieszymy się z pozytywnych ocen naszej platformy. Jesteśmy przekonani, że wprowadzamy na rynek doskonałe narzędzie, które będzie dużym wsparciem dla fachowców z branży motoryzacyjnej – mówi Scott Irwin, dyrektor ds. szkoleń technicznych w TMD Friction.
Źródło: ConTrust Communication








