Szkolenia zawodowe okiem firm szkoleniowych
Mechanicy chętnie korzystają z oferty firm szkoleniowych, która pozwala im poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Jest to szczególnie istotne w obecnych czasach, w których szeroko pojęta technologia w branży automotive rozwija się bardzo dynamicznie, a w pracy warsztatowej pojawiają się całkowicie nowe narzędzia i urządzenia.
Branża szkoleniowa rozwija się w ostatnich latach bardzo szybko. Okres pandemii COVID-19 sprawił, że dużym zainteresowaniem zaczęła się cieszyć zdalna formuła szkoleń. Okazało się, że bez konieczności czasochłonnego dojeżdżania na miejsce szkoleń, można w wolnym czasie odbyć interesujące nas szkolenie.
Szkolenia online przyjęły się na tyle, że dziś, po okresie pandemii koronawirusa, coraz więcej osób decyduje się właśnie na zdalną formę zdobycia nowych kompetencji.
Zdaniem EXPERTów
Fachowe szkolenia online umożliwiają mechanikom wszystkich szczebli poszerzanie swoich umiejętności przy minimalnym zaangażowaniu czasu. Nasze własne badania wykazały, że mechanicy uczą się w formie mieszanej, łącząc udział w szkoleniach stacjonarnych z e-learningiem, przy czym preferują w pierwszej kolejności naukę online.
Tomasz Hurt
Menadżer ds. technicznych, Delphi Technologies Aftermarket
Dzięki szkoleniom online lepiej docieramy do fachowców z nowego pokolenia i do osób, które nie mają możliwości spędzenia dnia w sali szkoleniowej. Z innej strony, dzięki stacjonarnym szkoleniom możemy rozwijać twarde kompetencje nabyte wcześniej na szkoleniach internetowych.
Kacper Zabłocki
Area east coordinator, Technical Services Europe, Schaeffler
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Zauważyliśmy pozytywną tendencję w szkołach. Dla uatrakcyjnia procesu edukacyjnego i zapewnienia wymaganego bezpieczeństwa od strony zaplecza technicznego, którym szkoły nie dysponują, zgłaszają do nas grupy uczniów do przeszkolenia. Dotyczy to szkół zawodowych, techników oraz politechnik i uniwersytetów. Im więcej takich sytuacji, tym więcej będzie przygotowanych potencjalnych pracowników na rynku pracy. Oby więcej takich działań.
Sławomir Olszowski
CEO, BETiS