BETiS – towarzysz najlepszych serwisów samochodowych

Towarzysz najlepszych serwisów samochodowych BETiS

BETiS jest firmą zatrudniającą osoby wybitnie kompetentne w obszarze techniki samochodowej. Całkowicie nastawieni na maksymalizację stosunku wartości do ceny wiemy, że to nie program szkolenia, nie prezentacja, nie materiały szkoleniowe, ale wybitnie kompetentna osoba trenera jest tym magicznym i najważniejszym składnikiem, który pozwala osiągnąć najwyższą skuteczność i jakość nauczania.

Nieustannie pracujemy nad zwiększeniem wartości otrzymywanej przez uczestników na naszych szkoleniach, dążąc na przykład do tego, aby cena szkolenia zwróciła się kilkunastokrotnie już w pierwszym roku od szkolenia.

Zakres tematyczny szkoleń BETiS jest bardzo szeroki, ponieważ wszystko, czego potrzebuje nowoczesny, ekspercko zarządzany i prężnie funkcjonujący serwis, powinien on u nas znaleźć.

Pomimo trudnych czasów w 2022 roku przeprowadziliśmy rekordową liczbę 432 szkoleń stacjonarnych oraz 110 szkoleń online. Do naszych klientów należą najwięksi producenci pojazdów na świecie, producenci części i sieci sprzedażowe.

Poza naszą działalnością szkoleniową mamy jeszcze dwa duże obszary działania:

  • infolinię techniczną, gdzie pomagamy serwisom samochodowym z całej Polski (i nie tylko) rozwiązywać trudne przypadki napraw,
  • opinie rzeczoznawcze z zakresu m.in. techniki samochodowej oraz korelacji i rekonstrukcji zdarzeń drogowych w oparciu o dowody elektroniczne pobrane z systemów sterowania oraz dane pozyskane z tzw. czarnej skrzynki.

W kontekście szkolnictwa w branży motoryzacyjnej szczególnie warto zwrócić uwagę na wpływ infolinii technicznej na pogłębianie kompetencji trenerów. Każdy trener wiele dni w roku spędza, pracując na infolinii technicznej. Infolinia techniczna dla trenera to trudne przypadki jeden po drugim przez cały dzień. Dzięki temu każdy nasz trener ma w swoim portfolio tysiące rozwiązanych trudnych przypadków serwisowych i sypie nimi jak z rękawa podczas szkolenia, przeważnie umiejąc z miejsca odpowiedzieć na bardzo specyficzne pytania uczestników dotyczące konkretnej usterki w konkretnym pojeździe, jaką napotkali w swoim serwisie. 

Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski

logo BETiS

Kontakt

Sławomir Olszowski BETiSSławomir Olszowski
Prezes BETiS
510 566 088
biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl

www.ekspertyzy-szkolenia.pl

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę