Skoda zmienia wizerunek

... i nie chodzi tu wcale o nowy język stylistyczny nowych modeli czeskiej marki. Skoda od pewnego czasu prowadzi rebranding swoich salonów na całym świecie. Już dwa tysiące punktów dealerskich Skody jest w nowej odsłonie.
Zaledwie pół roku po tysiąc pięćsetnym obiekcie, przebudowanym według nowych założeń designu korporacyjnego marki, w Istambule otwarty został już dwutysięczny odmieniony punkt dealerski. Do końca 2016 roku na nowy styl przestawi się ponad 80% z blisko 3.200 salonów Skody na całym świecie.
Jako dwutysięczny dealer Skody na świecie, salon Doğuş Oto Maslak w Istambule prezentuje nowe wartości designu korporacyjnego czeskiej marki. Z przestrzenią ekspozycyjną sięgającą 435 m2 to jeden z największych punktów sprzedaży samochodów w Turcji. Zlokalizowany w stolicy kraju salon może się pochwalić także oferowaniem szerokiego zakresu dodatkowych udogodnień.
Powstałe według nowych założeń punkty dealerskie spotykają się już ze świetnym przyjęciem. Wiele z nich zanotowało dzięki przebudowie wzrosty obrotów w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisowania, sprzedaży akcesoriów i oryginalnych podzespołów. Nowy wygląd ma też mieć pozytywny wpływ się na satysfakcję obsługi Klientów.
Odmienione salony Skody można już spotkać w 42 krajach, między innymi w Polsce, Czechach, Tajwanie czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W niektórych krajach, jak w Czechach, Włoszech, Portugalii czy na Węgrzech, modernizacja punktów sprzedaży została już całkowicie zaimplementowana. W Niemczech – drugim największym rynku Skody po Chinach – do końca roku nowy wygląd przyjmą prawie wszystkie z około 580 obiektów czeskiej marki.
Głównym założeniem nowego designu salonów czeskiej marki jest osobista, bezpośrednia i otwarta komunikacja z klientem. Odzwierciedlają to ogólne założenia architektoniczne budynków, które w środku i na zewnątrz zaprojektowane są w taki sposób, by były przejrzyste i zapraszały do odwiedzenia. Dla osiągnięcia pełnej klarowności projektu kierowano się zasadą ograniczania do minimum. Siła designu salonów opiera się na prostych kształtach, połączeniu kolorów marki – eleganckiej bieli i odświeżającej zieleni – oraz nowoczesnym oświetleniu.
Na polu rozszerzonej opieki nad klientem, obsługa sprzedażowa i serwisowa zostały zbliżone do siebie poprzez przeprojektowanie budynków i optymalizację struktur oraz procesów sprzedaży. 19% salonów zostało kompletnie przebudowanych, z czego blisko połowa powstała w nowych lokalizacjach.
Źródło: Informacja prasowa Skoda