Nowe opakowania produktów Valeo – nowoczesne i praktyczne

Nowe opakowania produktów Valeo – nowoczesne i praktyczne Valeo
20.4.2021

Valeo wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów w sektorze B2B. Już wkrótce na magazynowych półkach pojawią się kartony z charakterystycznym, dynamicznym wzorem. Zmiana będzie następowała stopniowo.

Valeo zmienia wzór opakowań swoich produktów, by jeszcze bardziej podkreślić swoją pozycję innowacyjnego dostawcy, wyznaczającego rynkowe trendy.

Nowy design i zawsze czytelne logo

Nazwa nowej szaty graficznej to „Green Waves”, czyli „Zielone fale”, których wizualizacja składa się z logotypów marki, występujących w różnych rozmiarach, nadrukowanych pasmami na kartonie. Pasma są przedzielone adresem strony internetowej valeoservice.com, która także otrzyma nową szatę graficzną, dostosowaną do identyfikacji wizualnej pudełek. Bez względu na to, z której strony spojrzymy na opakowania, odczytamy bez problemu nazwę marki oraz adres strony. Nadruk jest dostosowywany do rozmiaru opakowania – na największych pudełkach, pasma tekstu będą cztery razy większe niż na najmniejszych.

nowe zielone opakowanie Valeo

Zmianie nie ulega, charakterystyczny dla DNA marki Valeo, jasnozielony kolor opakowań. W przypadku niektórych produktów (ok. 10-20%) nadal będą stosowane także klasyczne brązowe kartony. Również w ich przypadku, stosowany będzie jednak nowy wzór nadruku – pasma z białymi logotypami oraz adresem strony valeoservice.com.

opakowanie Valeo karton


To nie podróbki! Nowe opakowania będą wprowadzane stopniowo.
Valeo nieustannie prowadzi globalne działania, których celem jest identyfikowanie i eliminowanie wszelkich źródeł imitacji swoich produktów. Firma posiada własny system rozpoznawania podróbek, w tym podrabianych opakowań z logo Valeo. Nowa szata graficzna opakowań B2B to także krok w kierunku jeszcze lepszego zabezpieczenia klientów i zapewnienia im dostępu do zawsze oryginalnych części.
Nowe opakowania będą wprowadzane stopniowo, by uniknąć wycofywania z magazynów pełnowartościowych produktów w kartonach starszego typu. Może się zatem zdarzyć, że przez pewien czas do warsztatów czy sklepów będą trafiały produkty Valeo zarówno w nowych jak i starszych opakowaniach.

Warto podkreślić, że zmianie szaty graficznej podlegają tylko opakowania B2B. Produkty skierowane głównie do odbiorców końcowych (B2C), takie jak wycieraczki, żarówki, filtry czy akcesoria samochodowe będą dostępne nadal w dotychczasowych opakowaniach. Zmiana nie dotyczy także produktów innych marek z portfolio Valeo (np. SWF i FTE).

Nowy design, stała jakość

Nowy wzór opakowań produktów Valeo to swoisty mix prostoty i nowoczesności. Firma, poprzez tę zmianę, chce wyraźnie odpowiedzieć na dynamikę zmian dokonujących się na rynku motoryzacyjnym, będąc zawsze o krok przed swoją konkurencją. Zmianie nie ulega zawartość pudełek, w których nadal będzie można znaleźć najwyższej jakości produkty z bardzo wielu grup asortymentowych.
Więcej na temat produktów oraz aktualnych działań firmy Valeo można przeczytać na stronie valeoservice.pl.

Źródło: Valeo

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę