MOVEO szkoli uczniów

3.1.2017
Reklama
Reklama

MOVEO rozpoczyna wdrażanie programu szkoleniowego dla współpracujących placówek edukacyjnych.

W październiku 2016 roku Organizacja Pracodawców Motoryzacji MOVEO rozpoczęła współpracę z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach ustalając zakres i charakter współpracy. W grudniu odbył się cykl pierwszych szkoleń dla uczniów klas II, III i IV z Mysłowic i Katowic. Tematem zajęć był „Marketing usług serwisowych” – szkolenie wskazywane bardzo często przez warsztaty jako doskonały wstęp do rozwoju kadry pracowniczej.

Reklama

– Podobnie jak w przypadku szkoleń prowadzonych dla mechaników, tak i tutaj nie zmieściłem się w zaplanowanym czasie. Temat jest bardzo rozległy, poruszaliśmy wiele kwestii związanych z prowadzeniem warsztatu i obsługą klienta. Uczniowie mieli wiele pytań, które często wychodziły poza zakres szkolenia, ale wiązały się np.: z obsługą najnowszych samochodów – większość z nich ma lub zdobywa doświadczenie warsztatowe i widzą jakie wyzwania stoją dziś przed warsztatami niezależnymi – mówi Witold Rogowski, Dyrektor ds. Operacyjnych MOVEO.

– Takie zajęcia to dla naszych uczniów doskonałe uzupełnienie programu nauczania. Dzięki tym szkoleniom mają szansę przeanalizować problemy z jakimi mierzy się większość serwisów samochodowych. Dodatkową korzyścią było to, że uczniowie dowiedzieli się o wielu ciekawych rozwiązaniach stosowanych w obecnych samochodach, otrzymując równocześnie niezbędne informacje jak należy w takich przypadkach postępować. Jestem przekonany, że po przeprowadzonych oraz planowanych szkoleniach będą mogli innymi oczami spojrzeć zarówno na funkcjonowanie serwisu, jak również na klientów i ich samochody – dodaje Tomasz Jeziorowski, wicedyrektor ds. szkolnictwa zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.

Współpraca pomiędzy Organizacją Pracodawców Motoryzacji MOVEO a Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach oraz innymi placówkami edukacyjnymi będzie kontynuowana w 2017 roku.

Reklama

– To dobry kierunek rozwoju; wiem, że serwisy samochodowe poszukują przyszłych pracowników i oczekują od nich jak najlepszego przygotowania do pracy w zawodzie mechanika. Coraz częściej szkoły zawodowe nawiązują ścisłe kontakty z warsztatami i uważam, że MOVEO może stać się doskonałą platformą dla takich kontaktów – dodaje Witold Rogowski.

– Sygnały, jakie otrzymujemy od współpracujących mechaników są jasne: potrzebujemy uczniów, potrzebujemy przyszłych pracowników – chcemy się rozwijać. Jestem przekonany, że uczniowie kończący naszą szkołę będą dobrze przygotowani do przyszłej pracy – uzupełnia Tomasz Jeziorowski.

Źródło: MOVEO

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama