Marka Textar wyróżniona przez AD Polska

Textar
18.10.2016

Jak co roku firma AD Polska przyznała wyróżnienia dla dostawców i produktów dostępnych w ofercie tej sieci. Jedną z nagród otrzymała marka Textar.

W pierwszy weekend października miało miejsce coroczne spotkanie przedstawicieli i dystrybutorów sieci AD Polska z kluczowymi producentami i dostawcami. Podsumowano na nim działalność firmy na przestrzeni mijającego roku, doceniając jednocześnie najlepszych kontrahentów. Tym razem prestiżowy tytuł „Dostawca Roku” przyznany został marce Textar.

- Dla nas to duże zaskoczenie, a jednocześnie powód do dumy, bowiem produkty Textar znajdują się w ofercie AD Polska zaledwie od czterech lat - przyznał Mirosław Przymuszała, przedstawiciel marki Textar w Polsce - Jednocześnie cieszy systematyczny wzrost zainteresowania naszymi produktami, co też przekłada się na większe obroty nie tylko sieci AD Polska, ale i jej Klientów.

Powodów do dumy jest więcej. W ostatnim czasie marka Textar otrzymała od czytelników branżowego miesięcznika „Auto Expert” wyróżnienie „Produkt Roku” za kompozytowe tarcze hamulcowe. W tym bardzo nowatorskim rozwiązaniu połączono żeliwny pierścień z komorą odlaną z aluminium. W praktyce uzyskano mniejszą wagę tarczy, co w dłuższej perspektywie przekłada się na redukcję zużycia paliwa i emisję dwutlenku węgla. Takie rozwiązanie ułatwia więc producentom samochodów spełnienie coraz bardziej rygorystycznych norm ochrony środowiska. Prace nad tymi tarczami prowadzone były w ramach wieloletniej strategii Light Technology Program.

Źródło: Textar

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę