MAHLE Workshop Heroes: Mechanicy w świetle reflektorów
"MAHLE Workshop Heroes", nowa, międzynarodowa kampania działu części zamiennych i usług Grupy MAHLE, zostanie zaprezentowana 10 września na targach Automechanika 2024 we Frankfurcie nad Menem. Inspirowana kultowymi filmami, kampania stawia w centrum uwagi mechaników, prezentując produkty i usługi MAHLE w hollywoodzkim stylu.
Pierwszą kampanią reklamową są motywy "The Thermonator", "The Filter and the Furious" oraz "Diagnostix Reloaded". Kampania, stworzona we współpracy z hamburską agencją weigertpirouzwolf, zostanie uruchomiona na całym świecie we wrześniu. Materiały promocyjne pojawią się w kanałach social media, prasie oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży (POS). Kolejne elementy kampanii, takie jak plakaty i materiały dodatkowe, będą sukcesywnie wprowadzane. Targi Automechanika, które odbędą się w dniach 10-14 września 2024 r. we Frankfurcie nad Menem, będą doskonałą okazją do prezentacji pełnej kampanii.
– Warsztat jest tak dobry, jak ludzie, którzy w nim pracują. Ludzie, którzy robią wszystko, aby utrzymać swoich klientów w ruchu – powiedział Philipp Grosse Kleimann, Członek Zarządu MAHLE i Dyrektor Działu Aftermarket. – Jako dostawca kompleksowych usług, wykonujemy naszą część, dostarczając zespołom warsztatowym najnowocześniejszy sprzęt do napraw i diagnostyki oraz dostarczając części zamienne najwyższej jakości do wszystkich typów napędów.
Jest to ważne, ponieważ w niedalekiej przyszłości mieszanka napędów akumulatorowo-elektrycznych, hybrydowych, spalinowych i wodorowych będzie kształtować zarówno mobilność, jak i sposób prowadzenia działalności przez warsztaty.
Ta różnorodność technologiczna odbija się w wizerunku kampanii MAHLE Aftermarket "MAHLE Workshop Heroes". W kampanii znajdziemy "filmowe" tytuły i motywy, a także produkty MAHLE zarówno dla pojazdów spalinowych, jak i elektrycznych. Szeroka gama szkoleń, możliwości edukacyjnych oraz usługa MAHLE Technical Messenger Service uzupełniają kampanię. Jednak najważniejsi są mechanicy – bohaterowie warsztatów. Na stoisku MAHLE Automechanika we Frankfurcie można już dziś zobaczyć pierwszy zestaw "plakatów filmowych" i powiązane z nimi produkty.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Na powierzchni blisko 450 m² MAHLE Aftermarket prezentuje szeroką gamę produktów, w tym filtry, części silnikowe, rozwiązania do zarządzania termicznego oraz nową linię BatteryPRO. Ponadto, firma zaprezentuje innowacyjne urządzenie do serwisowania klimatyzacji CO2 i narzędzie diagnostyczne TechPRO 2. Na stoiskach w hali 9 oraz na terenie zewnętrznym Agora, MAHLE demonstruje również produkty z segmentu OE, podkreślając swoje szerokie kompetencje technologiczne.
Źródło: MAHLE