Inter Cars - Master Mechanik wyróżniony

Inter Cars
23.9.2016
Reklama
Reklama

Inter Cars otrzymał wyróżnienie w konkursie Employer Branding Stars. W kategorii najlepsze działania digital dostrzeżono program Master Mechanik. 

Była to już siódma edycja Employer Branding Stars, konkursu organizowanego przez Employer Branding Institute. Jego celem jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.

Reklama

W konkursie uczestniczyły firmy, realizujące najlepsze kampanie employer branding, w tym z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Oceniało je jury tworzone przez ekspertów branży HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów.

Nagrody przyznano w 9 kategoriach: najlepsza kampania employer branding (budżet powyżej 100 tys. zł i budżet poniżej 100 tys. zł), najlepsze wewnętrzne działania employer branding, najlepszy pomysł kreatywny, najlepsza strona kariery, najlepsze video, najlepsze materiały rekrutacyjne, najlepsze wykorzystanie social media, najlepsze działania offline i najlepsze działania digital.

Właśnie w tej ostatniej kategorii – najlepsze działania digital – wyróżnienie otrzymał Inter Cars. Jury doceniło realizowany przez spółkę program Master Mechanik. Ocenie poddano innowacyjność i oryginalność działań, dopasowanie do grupy odbiorców, integralność z ofertą pracodawcy oraz uzyskane efekty.

Reklama

Master Mechanik to program skierowany do właścicieli warsztatów samochodowych oraz mechaników. Jego celem jest rozwój wiedzy pracowników, a w efekcie podnoszenie jakości usług świadczonych przez serwis. Tegoroczna edycja realizowana jest za pomocą specjalnie przygotowanego programu online, opartego na mechanizmach gier przygodowych. Uczestnicy biorą udział w wirtualnej podroży amerykańską Route 66, w trakcie której rozwiązują różnego rodzaju zadania i testy.

Jak pokazało wyróżnienie Employer Branding Stars, program Master Mechanik buduje jednocześnie wizerunek Inter Cras jako firmy dbającej o rozwój niezależnych warsztatów samochodowych.

Źródło: Inter Cars

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama