Goodyear i Juventus wspólnie na rzecz bezpieczeństwa
Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, raz jeszcze łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro. Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i drodze.
Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara Made to Feel Good, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem "Wyrusz w drogę w odpowiednich butach" kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.
- Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu - powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech.
Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu:
Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm.
Źródło: Goodyear