Goodyear i Juventus wspólnie na rzecz bezpieczeństwa

14.12.2015

Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, raz jeszcze łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro. Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i drodze.

Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara Made to Feel Good, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem "Wyrusz w drogę w odpowiednich butach" kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.

- Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu - powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech.

Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu:

Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm.

Źródło: Goodyear

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę