Goodyear i Dębica w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich

Dębica
11.1.2018
Reklama
Reklama

Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD, która od ponad 10 lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała markom Goodyear i Dębica tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.

Oprócz tego Dębica otrzymała też certyfikat Superbrands Polska Marka 2018. Wyróżnienie to jest szczególnie istotne dla firm, ponieważ o wyborze marek zdecydowały wyłącznie głosy konsumentów.

Reklama

Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas wyjątkowy, gdyż został przyznany przez najbardziej wymagające jury, czyli konsumentów i świadczy o ich zaufaniu do jakości oferowanych przez nas produktów. Potwierdza to także bardzo pozytywną ocenę funkcjonowania firmy Dębica w zakresie wizerunkowej siły polskich marek – powiedział Leszek Szafran, prezes Firmy Oponiarskiej Dębica.

Indeks siły marki Superbrands został określony na podstawie wyników największego w Polsce badania konsumenckiego, zrealizowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.

Reklama

Źródło: Goodyear

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama