To kolejne zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 6 w testach opon letnich, które potwierdza, że stworzyliśmy niezwykle zrównoważoną oponę. Ponieważ kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na efektywność i zasięg, tytuł Eco-Master, przyznawany oponie najbardziej ekonomicznej w użytkowaniu, jest dziś cenniejszy niż kiedykolwiek. Goodyear kontynuuje prace nad rozwojem opon. Jesteśmy dumni, że możemy polecić nasz produkt UHP także właścicielom pojazdów elektrycznych.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zdobywcą tytułu Eco-Master w rankingu Auto Bilda
Redakcja magazynu Auto Bild przyznała oponie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najwyższe wyróżnienie oraz tytuł Eco-Master w najnowszym teście opon letnich1. W drodze na szczyt opona Goodyeara pokonała 49 innych konkurencyjnych produktów i była jedyną, która otrzymała wyłącznie pozytywne opinie. Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – badacze stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.
Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3. W teście oceniano zachowanie opon na suchych i mokrych nawierzchniach, ze szczególnym uwzględnieniem trwałości. Testerzy przeprowadzili zaawansowany test ścieralności w laboratorium, aby zbadać zachowanie opon w czasie.
Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zajęła pierwsze miejsce lub była w ścisłej czołówce w 10 z 12 pomiarów testowych, co dało jej zwycięstwo w ogólnym zestawieniu. Testerzy Auto Bild zauważyli, że opona ma „pierwszorzędną rzeźbę bieżnika, która zapewnia wzorcowe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach oraz znakomite przebiegi”.
Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – eksperci stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.
Mówi Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Inne
Elektryczna historia sprzed 100 lat, czyli przyjaźń Forda i Edisona
Elektryczny Ford Mustang Mach-E przebojem zdobywa rynek samochodów elektrycznych będąc również zwiastunem strategii elektryfikacji marki Ford. Auto pojawiło się na rynku w 2019 roku, ale można przyjąć, że wszystko zaczęło się ponad 100 lat temu – od przyjaźni Henry’ego Forda z Thomasem Edisonem.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gotowa na wszystko
Wprowadzona na rynek w ubiegłym roku opona Eagle F1 Asymmetric 6 to krok naprzód w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i wydajności w porównaniu z poprzednim modelem. Technologia Dry Contact Plus pozwala zwiększyć powierzchnię styku z podłożem, gdy pojazd doświadcza ekstremalnych przeciążeń, co zapewnia spójne i przewidywalne osiągi. Z kolei technologia Wet Braking Pro, wykorzystująca innowacyjną żywicę, zapewnia kierowcom zwiększoną przyczepność na mokrych drogach. W oponie tej zastosowano również technologie opracowane na potrzeby wyczynowej jazdy. Dzięki temu Eagle F1 Asymmetric 6 nadaje się równie dobrze do wyczynowych samochodów z silnikiem spalinowym, jak i większych SUV-ów oraz aut elektrycznych.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 ma szereg cech, które czynią ją pierwszą oponą UHP w pełni przystosowaną do potrzeb pojazdów elektrycznych. Bardziej aerodynamiczna ściana boczna zmniejsza opory powietrza i zwiększa przebieg. Z kolei zróżnicowany wzór lameli tłumi hałas drogowy. Opona posiada również wyższy indeks nośności, dzięki czemu nadaje się do montażu w cięższych pojazdach elektrycznych.
[1] Auto Bild: 50 testowanych opon letnich, rozmiar 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Wydanie 3/2023.
Źródło: Goodyear