Ford Transit Connect w służbie mobilnych mechaników

Mechanicy mobilni wyruszają w trasę Ford

Firma ARC Europe Polska włączyła do użytku 25 sztuk modelu Ford Transit Connect. Fordy zostały wyposażone w zestaw stu pięćdziesięciu narzędzi, które umożliwią diagnostykę i naprawę awarii na miejscu zdarzenia.

Zamówione przez firmę ARC Europe Polska samochody Ford Transit Connect wyposażone są między innymi w komputer pokładowy, podgrzewaną przednią szybę oraz manualną klimatyzację. Pod maską znajduje się silnik EcoBoost o mocy 100 KM, a napęd przekazywany jest za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na liście wyposażenia znajduje się również moduł FordPass Connect, który za pomocą telefonu pozwala na dostęp do szerokiego pakietu danych eksploatacyjnych samochodu czy informacji o stanie technicznych, a także pozwala sterować zdalnie wybranymi funkcjami pojazdu. Dla operatora pojazdów to niezwykle ważne w kontekście zarządzania całą flotą.

Ford Transit Connect to jeden z najbardziej funkcjonalnych niewielkich samochodów dostawczych na rynku. Pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi nawet 3,6 metra sześciennego, a maksymalna ładowność to nawet 939 kg. Dzięki praktycznej przegrodzie wewnątrz kabiny można nim przewozić długie i nieporęczne przedmioty.

Samochody zostały wyposażone w zestaw 150 narzędzi. Wśród nich znajdują się różnego rodzaju klucze mechaniczne, wkrętarki, podnośnik nisko profilowy, przyssawka do szyb o udźwigu 40 kg, lutownica gazowa z akcesoriami, chwytak magnetyczny czy tester do akumulatora. Dostępne są także zestawy bezpieczników, konektorów, oringów czy zacisków służące do napraw, a także środki do czyszczenia oraz szczotki czy zestawy pilników.

Najczęstsze awarie, które są usuwane na drodze to: wymiana uszkodzonego koła, rozładowany akumulator, przegryzione przewody, wymiana oświetlenia, uzupełnienie płynów eksploatacyjnych czy zablokowany hamulec ręczny.

Mobilni Mechanicy firmy ARC Europe Polska należą do najlepszych usuwając nawet pięćdziesiąt procent wszystkich usterek na miejscu zdarzenia. Ten rodzaj pomocy jest wielokrotnie tańszy od tradycyjnego assistance, a powrót klienta do mobilności następuje o połowę szybciej.

Źródło: Ford

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę