Fabrycznie regenerowane zaciski hamulcowe FTE

Fabrycznie regenerowane zaciski hamulcowe FTE Adobe Stock – Romaset

FTE to niemiecki dostawca z Ebern w Bawarii, który dostarcza wysokiej jakości części hamulcowe od 1954 roku. W listopadzie 2017 roku Grupa Valeo z dumą przyjęła FTE do swojej rodziny, wprowadzając szeroką gamę rozwiązań hamulcowych na całą Europę.

FTE regeneruje zaciski hamulcowe zarówno na aftermarket, jak i rynek O.E. od 2011 roku. Razem z Valeo firma regeneruje rocznie około 1 miliona produktów.

FTE może poszczycić się szeroką ofertą ponad 2600 referencji regenerowanych zacisków, które pokrywają większość europejskiego parku samochodowego. Co roku oferta jest znacząco poszerzana, aby spełnić wymagania klientów.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w regeneracji zacisków, FTE osiągnęło poziom specjalizacji, który pozwala dostarczać produkty o najwyższych standardach, obejmujące zarówno tradycyjne zaciski, jak i zaciski EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy).

Specjalizacja w fabrycznej regeneracji

Podczas fabrycznej regeneracji FTE zawsze używa tylko oryginalnych rdzeni (O.E.) i zawsze przeprowadza testy końcowe na wszystkich referencjach. Takie procedury gwarantują, że zaciski są równie dobre jak nowe i mają taką samą dwuletnią gwarancję jak produkty O.E. Zakład FTE na Słowacji, gdzie regenerowane są zaciski hamulcowe, posiada certyfikaty IATF 16949, ISO 14001 i ISO 50001.

Etapy fabrycznej regeneracji

  1. Wstępne sortowanie rdzeni według różnych kryteriów, przed wysyłką do FTE
  2. Drugie sortowanie w zakładzie FTE
  3. Demontaż i czyszczenie rdzeni
  4. Wizualna kontrola wszystkich komponentów
  5. Wymiana zużytych części
  6. Ponowny montaż
  7. Ostateczne testowanie w celu zapewnienia powtarzalnej, wysokiej jakości
  8. Pakowanie i wysyłka

Logistyka, elastyczność i dostępność

Renoma FTE wynika z zapewnienia wysokiej dostępności zacisków na europejskim rynku wtórnym. FTE osiąga to dzięki strategicznie rozmieszczonym magazynom w całej Europie oraz prostemu zarządzaniu rdzeniami.

Źródło: Valeo

Tagi artykułu

autoExpert 09 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę