Dwie nagrody German Brand Awards 2023 dla MAHLE

Firma MAHLE nagordzona na German Brand Awards 2023 MAHLE

German Brand Award to konkurs organizowany przez Niemiecki Instytut Brandingu. Instytut został założony przez Niemiecką Radę Projektowania (German Design Council) oraz firmę doradczą GMK Markenberatung. Celem konkursu jest podkreślenie roli, jaką na na rynku lokalnym oraz międzynarodowym, odgrywa zarządzanie marką.

Jury konkursu złożone z niezależnych przedstawicieli firm, instytucji naukowych, doradczych oraz agencji usługowych, przyznało wyróżnienia marce MAHLE:  

    • główną nagrodę w kategorii „Doskonałe Marki – Przemysł, Maszyny i Inżynieria”, 
    • pierwsze miejsce w kategorii „Doskonałość w strategii i kreacji marki”, za kampanię w mediach społecznościowych: „MAHLE Road to Hydrogen”.

Od wielu lat marka MAHLE jest synonimem wiedzy i jakości w rozwoju innowacyjnych technologii dla zrównoważonej mobilności jutra – mówi Manuela Höhne, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w MAHLE. – Nasz zespół ds. komunikacji i marketingu pracuje nad efektywnym pozycjonowaniem naszej firmy w wobec naszych grup docelowych w dziedzinach elektryfikacji i zarządzania termicznego zgodnie z naszą strategią MAHLE 2030+. Ponadto, chcemy komunikować MAHLE jako wiarygodnego partnera dla naszych klientów w dziedzinie czystego, ekologicznego silnika spalinowego. Jestem bardzo zadowolona, że nasz zespół zdobył te nagrody.

W swojej nagradzanej kampanii „MAHLE Road to Hydrogen”, promowanej w mediach społecznościowych , firma porusza kwestię codziennej przydatności silnika wodorowego w sektorze transportu. Demonstruje, jak wodór może szybko zdekarbonizować tradycyjny transport towarowy. Przedstawiono opowieść o podróży ciężarówki, napędzanej wodorem.

Trasa wycieczki wiedzie z Hiszpanii do Niemiec i jest pełna fascynujących informacji oraz licznych ciekawostek na temat tej technologii napędu. Jest to przekonujący dowód na to, że już dziś najnowocześniejsze technologie MAHLE umożliwiają transport zrównoważony, neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Kampania, którą MAHLE współtworzyło z agencją Agorate z Darmstadt, odbyła się przed targami  IAA Transportation, pod koniec lata 2022 r. i została opublikowana na branżowych profilach LinkedIn oraz Instagram.

Żródło: Mahle
 

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę