Castrol optymalizuje działania w Europie Środkowo-Wschodniej

Castrol
20.6.2016

Zmiana systemu dystrybucji, lepsza obsługa klienta i większa dostępność produktów. Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla marki Castrol. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrol zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku.

– W rezultacie klienci zyskają lepszy dostęp do produktów Castrol. Razem z naszymi partnerami chcemy umacniać naszą pozycję jako jednego z czołowych producentów środków smarnych na wciąż rosnącym rynku – mówi Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director.

– Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe.

– Nasi partnerzy zostali wybrani w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków – mówi Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director.  – Współpracujemy z firmami, które potrafią działać nieszablonowo, co pomoże nam jeszcze lepiej zadbać o klienta. Oczywiście będziemy wspierać naszych partnerów różnymi narzędziami – dodaje.

– Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku – podsumowuje Mathias Buschbeck.

Poniżej lista autoryzowanych dystrybutorów Castrol w Polsce:

  • Aaltonen – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Amtra – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Arge – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Autodistribution Polska – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Auto Partner – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Diversa – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Etoll – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Gordon – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Inter Cars – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Inter Land – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Inter-Team – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Maxol – oleje i środki smarne dla motoryzacji
  • Proauto – oleje i środki smarne dla motoryzacji 
  • Onico – oleje i środki smarne dla przemysłu

Źródło: Informacja prasowa Castrol

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę