BILSTEIN modyfikuje logo do wymogów współczesnej komunikacji
Niedawno BILSTEIN, producent amortyzatorów, sprężyn i elementów mocujących, zmienił swoje hasło przewodnie na „Way Ahead”. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – odświeżenie logo marki.
W ostatnim czasie niezwykle dynamicznie następuje proces zmian technicznych. Doskonale widać to w konstrukcjach pojazdów mechanicznych, jednak wciąż fundamentalną częścią jego zawieszenia pozostaje amortyzator. W większości modeli jest to jednorurowy element z wypełnieniem gazowym.
Od wielu lat właśnie jego zarys widniał na logo marki BILSTEIN. I tak by pozostało, gdyby nie zmieniające się formy komunikacji wizerunkowej. Dziś niemal w całości przeniosła się do świata cyfrowego, stąd decyzja o dostosowaniu do jego postrzegania także grafiki. Utrzymano w niej dotychczasową kolorystykę, ale żółte koło przekształciło się w kwadrat, a amortyzator ze sprężyną zyskał płaski - jak ikonka na ekranie smartfona - wygląd. Nieznacznie zmieniono również typografię napisu BILSTEIN.
Globalne wprowadzenie nowego logo marki BILSTEIN nastąpiło w piątek, 20 maja 2022 roku. Pierwszą platformą, na której można zobaczyć nowy efekt jest właśnie świat cyfrowy – począwszy od strony firmowej bilstein.com poprzez social media po stopkę w korespondencji mailowej.
Nowe logo sukcesywnie pojawiać się będzie w komunikacji zewnętrznej – na oznakowaniu warsztatów i punktach dystrybucji, katalogach i folderach drukowanych czy wreszcie opakowaniach produktów. Cały proces zajmie około dwóch lat. Warto przy tym pamiętać, że zakup fabrycznie nowych amortyzatorów, sprężyn czy elementów mocowania ze starym logo w żaden sposób nie obniża jakości i wartości części.
Źródło: BILSTEIN