Shell 18. rok z rzędu utrzymuje pozycję globalnego lidera rynku środków smarnych. Prestiżowe osiągnięcie koncernu potwierdza najnowszy raport uznanej firmy badawczej Kline & Company.
Podczas uroczystej gali Kongresu Nowej Mobilności 2025, która odbyła się 23 września br., rozstrzygnięta została siódma edycja konkursu „Lider Nowej Mobilności”.
Pomimo trudnych warunków rynkowych w sektorze motoryzacyjnym i niepewności związanej z elektromobilnością, Banner zakończył rok obrotowy 2024/25 sukcesem: sprzedaż wzrosła do 4,2 miliona sztuk (+200 000), a przychody osiągnęły poziom 312 milionów euro (+10 mln).
Grupa Bosch kontynuuje realizację swojej ambitnej Strategii 2030, której celem jest wzmocnienie konkurencyjności firmy, pomimo wyraźnego spowolnienia wzrostu w 2024 roku.
2024 rok był piątym z rzędu, w którym Toyota cieszyła się największym zainteresowaniem użytkowników wyszukiwarki Google.
Pomimo wielu wyzwań na rynku europejskim, Stellantis wykazuje odporność i pozostaje zaangażowany w swoją długoterminową strategię.
Stellantis wkracza w drugą połowę roku z udziałem w rynku, w okresie od początku roku do sierpnia, w obszarze UE29 na poziomie 18% i utrzymuje silną pozycję, zajmując drugie miejsce w europejskim rankingu.
Od 1 lipca w Warszawie obowiązuje strefa czystego transportu (SCT). Stolica stała się liderem w Polsce, które opowiedziało się za zmianami ku poprawie jakości powietrza i ograniczeniu smogu komunikacyjnego. Kierowcy jeżdżący samochodami benzynowymi starszymi niż 27 lat oraz ponad 19 letnimi Dieslami nie będą mogli wjechać do strefy o obszarze 37 kilometrów kwadratowych.
W ramach przygotowań do targów IAA Transportation 2024, podczas organizowaniego przez ZF Globalnego Dnia Technologii, Grupa prezentuje swoje innowacje w obszarach dekarbonizacji, układów jezdnych, bezpieczeństwa i digitalizacji. Grupa ZF prezentuje również nowy hybrydowy układ przeniesienia napędu dla ciężkich pojazdów użytkowych – TraXon 2 Hybrid.
Przychody w 2023 r. wzrosły do 3.849,2 mln euro, wzrost o 6,1% w porównaniu z 2022 r.; EBITDA na poziomie 665,8 mln euro; zysk netto wzrósł o 4,2% do 305 mln euro. Propozycja dywidendy dla Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy: 0,30 euro na akcję.
W czwartek, 29 lutego w Łodzi odbyła się Gala Liderów Jakości OTOMOTO. Celebracja najlepszych praktyk na rynku motoryzacyjnym w gronie partnerów biznesowych, ekspertów motoryzacyjnych oraz przedstawicieli świata automotive łączyła się ze świętowaniem 20-lecia powstania OTOMOTO – wiodącej platformy motoryzacyjnej w Polsce.
Nissan Motor Co., Ltd. po raz kolejny został wyróżniony przez CDP, globalną organizację pozarządową zajmującą się ochroną środowiska, za działania na rzecz zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.
W niespełna 2 lata od integracji działalności na czterech rynkach Europy Środkowej Toyota Central Europe osiągnęła najwyższą sprzedaż samochodów w Europie.
W najnowszym rankingu niezawodności samochodów opublikowanym przez Consumer Reports Toyota zajęła pierwsze miejsce wśród popularnych marek, uzyskując 76 punktów na 100 i ustępując jedynie Lexusowi. Zdecydowana większość modeli Toyoty uzyskała wyniki znacznie powyżej średniej.
15 listopada 2023 r., na warszawskim Powiślu podczas Finałowej Gali Programu dla klientów BASF Polska: „Razem dla Planety” odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom tego programu.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?