W stałej ofercie firmy Lauber jest około 3000 regenerowanych części zamiennych. Znajdują się wśród nich również regenerowane elektryczne zaciski hamulcowe spełniające wszystkie normy stosowane do części fabrycznie nowych.
Niektóre rozwiązania wykorzystywane we współczesnych pojazdach można uznać za perfekcyjne, bowiem od lat nikt nie jest w stanie zaprojektować skuteczniejszego rozwiązania. Przykładem są zaciski hamulcowe – stosowane w konwencjonalnych pojazdach i bez wahania zaadaptowane przez producentów także do hybryd i aut elektrycznych.
Aby zrozumieć różnicę pomiędzy fabryczną regeneracją przekładni kierowniczej a naprawą warsztatową, warto prześledzić, jak wygląda krok po kroku proces regeneracji.
Z sondażu przeprowadzonego wśród mechaników wynika, że większość z nich pozytywnie ocenia części regenerowane i często woli je montować w autach klientów, zamiast najtańszych zamienników.
Rozrusznik samochodowy zalicza się do grupy podzespołów, których poprawne działanie jest niezbędne do uruchomienia pojazdu. Odpowiada za nadanie wałowi korbowemu prędkości, niezbędnej do startu silnika.
Najczęściej powodem niesprawności układu elektrycznego samochodu jest awaria alternatora. Co się zazwyczaj psuje w tym podzespole i na czym dokładnie polegają usterki układu ładowania? Przedstawiamy sześć przykładów.
W dniach 18–20 czerwca br. w Amsterdamie odbędą się targi ReMaTec, które w pełni poświęcone są tematyce regeneracji części. Na imprezie tej zaprezentuje się wielu przedstawicieli z Polski, a wśród nich nie mogło zabraknąć firmy Lauber ze Słupska.
Firma Lauber oferuje fabrycznie regenerowane przekładnie kierownicze objęte 25-miesięczną gwarancją. Żeby jej nie stracić, trzeba pamiętać o tym, aby podczas montażu nie popełnić prostego błędu.
Pod koniec kwietnia w fabryce Lauber w Słupsku odbyły się dni otwarte. Frekwencja dopisała i grupa mechaników oraz osób związanych z branżą napraw samochodów miała okazję na żywo zobaczyć jak wygląda cały proces fabrycznej regeneracji części.
Firma Lauber wprowadza na rynek kolejną po Ditermann nową markę. Pod brandem Stardax dostępne będą alternatory i rozruszniki.
Układ klimatyzacji samochodowej może pracować niezawodnie przez długie lata. Warunkiem jest jego odpowiednia eksploatacja oraz właściwy serwis. Obsługa klimatyzacji wymaga od mechanika dokładności i precyzji. Co zrobić, aby pomóc, a nie zaszkodzić?
Znaczna część usterek uniemożliwiających poprawną pracę klimatyzacji samochodowej jest związana z kompresorem. Element ten pełni odpowiedzialne zadanie dystrybucji czynnika chłodzącego po całym układzie klimatyzacji. Powodów jego niewłaściwej pracy może być kilka.
W połowie kwietnia br. na rynku pojawi się nowa marka profesjonalnie regenerowanych części – Ditermann. Na początku pod tym brandem dostępne będą fabrycznie regenerowane kompresory klimatyzacji. Produkty można będzie kupić w sieci sprzedaży Inter Cars S.A.
W fabryce firmy Lauber w Słupsku rozpoczną się wkrótce dni otwarte, w ramach których będzie można m.in. prześledzić na żywo, jak przebiega proces fabrycznej regeneracji części.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?