Czy warto dopłacić za filtr kabinowy z aktywnym węglem? Pytanie to pada w warsztatach kilka razy dziennie, ale mechanicy często nie potrafią jednoznacznie odpowiedzieć, kiedy ta inwestycja ma sens.
Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane.
Stuki w zawieszeniu powracające po miesiącu, reklamacje zjadające zyski i gwiazdki znikające z internetowych ocen warsztatu – to często efekt pozornych oszczędności. Sprawdzamy, jak dobór części wpływa na reputację mechanika i czy jakość faktycznie się opłaca.
Zanim zdecydujemy się na restrukturyzację, miejmy na uwadze potencjalne zagrożenia, które najczęściej zaczynają się już od nierzetelnej komunikacji. Jak rozpoznać i unikać pułapek, jakie mogą czyhać na firmy w trakcie tego trudnego procesu?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów od dnia 23.01.2017 roku Liqui Moly Polska wprowadza infolinię techniczną.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?