Zdaniem EXPERTa: Przemysław Cholewa, CEO, MotoWarsztat.pl o sieciach

Przemysław Cholewa, CEO w firmie MotoWarsztat.pl opowiada o sieciach warsztatowych w 2025 r.
Warsztat niezależny a bycie w sieci
W perspektywie najbliższych pięciu lat, niezależne warsztaty mogą napotkać konkurencję w postaci warsztatów zrzeszonych w ramach sieci, korzystających z:
- synergii działań,
- wspólnych zasobów,
- ujednoliconej oferty usługowej.
Sieci wspierają warsztaty począwszy od dostępu do negocjowanych rabatów, poprzez zintegrowane kampanie marketingowe, szkolenia dla personelu, aż po udostępnienie narzędzi do optymalizacji pracy, np. do systemów zarządzania serwisem.
Z kolei warsztaty niezależne wciąż mają przewagę: mogą elastycznie dopasować się do potrzeb klientów oraz budować z nimi mocne – indywidualne więzi.
Co warto podkreślić: nowoczesne technologie, oferowane m.in. przez Motowarsztat.pl, proponowane są w atrakcyjnej cenie członkom sieci i mogą stanowić dla warsztatów mocny argument za przystąpieniem do takiej współpracy. Niezależne warsztaty, zyskując dostęp do narzędzi cyfrowych, które wcześniej były zarezerwowane tylko dla dużych, korporacyjnych organizacji, mają szanse na zniwelowanie różnic między swoją ofertą a usługami świadczonymi przez sieci.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Motowarsztat.pl