Zarządzanie warsztatem w czasie pandemii – webinar

Inter Cars
31.3.2020

Sytuacja epidemii COViD-19 wprowadziła w wielu warsztatach konieczność radykalnych zmian. W pierwszej fazie były one związane z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa klientów i pracowników. Obecnie głównym wyzwaniem staje się drastyczny spadek zleceń.

W trakcie trwania pandemii właściciele warsztatów muszą stawiać czoła nowym przeciwnościom. Z jednej strony chcą utrzymać swój biznes i wciąż naprawiać auta klientów, z drugiej zaś muszą liczyć się z mniejszą liczbą zamówień oraz troską o swoich pracowników.

Inter Cars wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, przygotował wraz z niezależnym konsultantem webinar o temacie „Zarządzanie warsztatem w czasie kryzysu”.

W trakcie spotkania szczegółowo omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • Czym jest obecny kryzys?
  • Jakie decyzje musi podjąć właściciel w trakcie rynkowych zawirowań?
  • Jak przeprowadzić analizę i optymalizację kosztów?
  • Z jakich narzędzi marketingowych korzystać, żeby pojawili się w warsztacie nowi klienci?

Aby zapisać się na webinar, wystarczy wypełnić odpowiedni formularz na stronie producenta.

Pierwsza część zaplanowana została na wtorek 31 marca. O szczegółach wszyscy zarejestrowani użytkownicy zostaną powiadomieni za pomocą wiadomości e-mail.

Pandemia koronawirusa dotyczy niemalże wszystkich krajów na całym świecie i będzie miała globalne znaczenie dla całej gospodarki. Zdajemy sobie sprawę, że już wkrótce wszyscy zaczniemy odczuwać skutki spowolnienia gospodarczego, dlatego chcemy reagować i wychodzimy do Państwa z inicjatywą programu wsparcia pod nazwą ”Pomoc dla warsztatu” #pomocdlawarsztatu Pierwszy webinar jest częścią tej inicjatywy. To bardzo praktyczny sposób, aby nie wychodząc z domu czy warsztatu, można było dokształcić się w określonej tematyce. Dziś temat kryzysu dotyczy wszystkich przedsiębiorców, dlatego serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w bezpłatnym webinarze i śledzenia kolejnych informacji na temat programu #pomocdlawarsztatu – mówi Joanna Król, Z-ca Dyrektora ds. PR i Komunikacji Międzynarodowej.

Stoimy w obliczu wyjątkowej sytuacji, z którą nie mieliśmy nigdy wcześniej do czynienia. Obecnie nikt nie ma gotowych odpowiedzi, jak będzie wyglądał świat za tydzień, czy za miesiąc. Kluczową umiejętnością, która pozwoli nam wspólnie przejść przez trudne czasy, jest zdolność dostosowania się do nowej rzeczywistości. Działając wspólnie, razem zmieniając się i razem szukając niestandardowych rozwiązań, uda nam się sprostać obecnym trudnościom. Temu właśnie służy projekt #pomocdlawarsztatu oraz webinar „Zarządzanie warsztatem w czasie kryzysu”, na który zapraszamy – dodaje Przemysław Szulejewski, Menedżer Rynku Samochodów Osobowych.

Źródło: Inter Cars

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę