Więcej światła w logo NARVA

NARVA
11.4.2022
Reklama
Reklama

NARVA – producent źródeł światła do pojazdów mechanicznych – odświeża swoje logo. Od teraz globalną wartość marki podkreśla hasło „Das Licht”.

Pod koniec lat 40. ubiegłego wieku w Niemczech powstała firma NARVA. Początkowo zajmowała się produkcją szeroko pojętych źródeł światła. W kolejnej dekadzie jej działania skoncentrowały się na branży motoryzacyjnej. Z wielu wprowadzonych do dziś innowacji warto wymienić żarówki halogenowe wykonane ze szkła kwarcowego. Obecnie w gamie produktów znajdują się również lampy ksenonowe i ultranowoczesne retrofity LED.

Reklama

W ramach rebrandingu logo zachowano rozpoznawalne na cały świecie elementy. Nazwa NARVA ma ten sam krój pisma oraz granatowy kolor. Natomiast z liter „A” i „V” zniknęły symbolizujące wiązkę światła żółte trójkąty. Nie ma także trójkolorowych pasów flagi niemieckiej, jak i samego napisu „Germany”. Nie oznacza to jednak zerwania z historią pochodzenia tej marki. Dotychczasowe hasło „Licht Tradition” zastąpiono równie zrozumiałym „Das Licht”.

Nowe logo sukcesywnie wprowadzane będzie na opakowaniach produktów NARVA, jak też w innych obszarach komunikacji wizualnej. Aktualna oferta, w tym katalog do pobrania, dostępna jest na stronie www.narva-light.com

Reklama

Źródło: NARVA

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama