W Pradze powstało centrum rozpatrywania reklamacji Denso

30.8.2019

Denso otworzyło nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych w stolicy Czech. Ośrodek działa od sierpnia 2019 r., a jego celem jest zapewnienie jeszcze lepszej obsługi klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Nowe centrum stanowi dedykowane miejsce, w którym będą rozpatrywane wszystkie zgłoszenia gwarancyjne z Europy Środkowo-Wschodniej, co umożliwi szybsze, lokalne przetwarzanie reklamacji.

Pierwszą linią produktów, które będą obsługiwane w Pradze, są sprężarki klimatyzacji Denso. Nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych jest już w pełni funkcjonalne i gotowe do świadczenia wysokiej jakości usług. Od dziś wszystkie reklamacje od klientów z Europy Środkowo-Wschodniej należy przesyłać – wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym – na nowy adres w Pradze, a nie na dotychczasowy adres w Holandii.

To ekscytujący czas – Denso rozwija się w Europie, a my rozszerzamy nasze usługi w zakresie obsługi klienta, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Nowe centrum umożliwi nam pogłębienie relacji z klientami i zapewni ich lepszą obsługę – powiedział  Zdenek Loukota, który został inżynierem Denso ds. rozpatrywania reklamacji, mając ponad 15-letnie doświadczenie w obsłudze zgłoszeń gwarancyjnych.

Źródło: Denso

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę