Texaco Lubricants rozwija sieć w Polsce we współpracy z FirstStop firmy Bridgestone

Texaco Lubricants rozwija sieć w Polsce prostooleh – Freepik

Texaco Lubricants, wykorzystując globalne zaplecze technologiczne Chevron, konsekwentnie umacnia swoją obecność na polskim rynku, rozwijając strategiczną współpracę z siecią serwisową FirstStop, należącą do Bridgestone.

Strategiczne partnerstwo ma wzmocnić obecność Texaco na polskim rynku motoryzacyjnym – marka jest obecnie reprezentowana w ponad 25 lokalizacjach FirstStop w całym kraju. Texaco planuje umocnić swoją pozycję poprzez otwarcie kolejnych placówek.

Współpraca jest wspierana przez oficjalnego dystrybutora Texaco w Polsce, firmę Synergy Oil Polska. Współpraca Texaco z FirstStop ma na celu zapewnienie szerszego dostępu do wysokiej jakości i zaawansowanych technologicznie produktów zarówno kierowcom, jak i warsztatom w całej Polsce. Celem partnerstwa jest potwierdzenie zaangażowanie marki w umacnianie swojej pozycji na wszystkich kluczowych płaszczyznach – od punktów serwisowych FirstStop, przez platformy cyfrowe, po szeroką sieć B2B.

W ramach programu zakupowego FirstStop klienci sieci zyskali dostęp do olejów silnikowych Texaco Havoline®, opracowanych z myślą o maksymalnej ochronie jednostek napędowych i utrzymaniu ich wysokiej wydajności nawet w najbardziej wymagających warunkach eksploatacyjnych. Ponadto współpraca koncentruje się na systemie PitPack® firmy Texaco – jest to kompaktowe oraz efektywne rozwiązanie w zakresie pakowania, którego cel stanowi ograniczenie ilości odpadów i usprawnienie przechowywania.

Texaco Havoline poprzez system PitPack pragnie wskazać drogę, która ułatwia codzienną pracę warsztatów. W ramach tej inicjatywy wprowadzone zostaną również produkty Texaco Techron® do czyszczenia układu paliwowego, które pomogą poprawić osiągi i oszczędność paliwa w samochodach osobowych w polskiej sieci.

Krótko o Texaco

Texaco należy do rodziny marek Chevron, w skład której wchodzi również Caltex. Chevron jest czwartą co do wielkości firmą naftową na świecie, posiadającą 13 776 punktów sprzedaży detalicznej paliw i zatrudniającą 10 587 pracowników w 40 krajach, a jej produkty są sprzedawane w ponad 150 krajach. Chevron jest ponadto producentem i dostawcą pakietów dodatków uszlachetniających (z zapleczem laboratoryjnym oraz dziesięcioma zakładami produkcyjnymi na całym świecie), a także dystrybutorem gotowych środków smarnych, posiadającym sieć 25 zakładów produkcyjnych.

Źródło: Texaco

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę