Sieci serwisowe jako element rozwoju biznesowego

Sieci serwisowe jako element rozwoju biznesowego
9.7.2020

Wielu właścicieli warsztatów samochodowych w czasie pandemii zastanawia się nad tym, co jeszcze mogą zrobić, aby poprawić konkurencyjność swojego biznesu. Odpowiedź na to pytanie przygotowali przedstawiciele Inter Cars, którzy obecni byli podczas szóstego webinaru, organizowanego w ramach akcji #pomagamypomagać.

Kolejny, szósty już webinar organizowany przez Inter Cars skupiony był wokół tematu korzyści, jakie płyną z przynależności do sieci serwisowych oraz zmian, które nastąpiły w ostatnim czasie, w związku z rozwojem pandemii koronawirusa.

Warsztaty, które stanowią element większej całości, w naszej opinii, lepiej poradziły sobie z nową sytuacją i zmianami, jakie zaszły na rynku. Każdy z naszych warsztatów liczyć mógł na pomoc, jasne instrukcje, a także wiele innych narzędzi, które w tym trudnym dla wszystkich czasie były na wagę złota. To jasno pokazuje, że przynależność do sieci oprócz dodatkowych benefitów na co dzień, jest również zabezpieczeniem przez nieprzewidzianymi sytuacjami, na które nikt nie może być przygotowany – mówiła Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój sieci Q Service Castrol.

Więcej na temat webinarów i samej akcji #pomagamypomagać, w ramach której zorganizowane zostało spotkanie, znaleźć można na stronie https://intercars.com.pl/pomagamypomagac.

Źródło: Inter Cars

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę