Rusza szósta edycja akcji promocyjnej RALLYEXPERTS w programie lojalnościowym Schaeffler REPXPERT

Rusza szósta edycja akcji promocyjnej RALLYEXPERTS Schaeffler

Portal REPXPERT firmy Schaeffler skierowany do warsztatów samochodowych wystartował z 6-tą edycją corocznej akcji promocyjnej RALLYEXPERTS. Co tydzień przez 6 tygodni, 60 uczestników (którzy w danym tygodniu zarejestrują największą liczbę punktów) otrzyma nagrody typu: smartwatche, masażery, projektory, myjki ciśnieniowe, oczyszczacze powietrza, frytkownice. 

Dodatkowo, na zwycięzców konkursu, którzy przez 6 tygodni zgromadzą najwięcej punktów czekają nagrody główne w postaci piętnastu rowerów elektrycznych. Akcja RALLYEXPERTS trwa 6 tygodni, od 15 września do 26 października 2025 r. Skierowana jest do zarejestrowanych użytkowników portalu REPXPERT (www.repxpert.pl).

Powiązane firmy

Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland Sp. z o.o.

Aby wziąć udział w promocji należy być zapisanym uczestnikiem konkursu i rejestrować punkty bonusowe pochodzące z QR kodów na opakowaniach produktów Schaeffler. Po zainstalownaiu aplikacji REPXPERT (dostępnej w App Store oraz Google Play) można skanować kody i dodawać punkty do konta użytkownika.

Uwaga od organizatorów: w promocji liczą się tylko punkty zgromadzone w okresie jej trwania. Rejestrując kody z produktów marki INA punkty naliczane są podwójnie w okresie promocyjnym. Organizatorem promocji jest Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions, organizacja biznesowa grupy Schaeffler, producenta części zamiennych oraz rozwiązań naprawczych: LuK, INA, FAG oraz Schaeffler Vitesco.

– Akcje promocyjne realizowane na portalu REPXPERT są z reguły elemantami szerszych aktywności komunikacyjnych realizowanych przez Schaeffler w danym okresie i mają za zadanie wspierać wybrane marki czy produkty firmy – mówi Agnieszka Szwaj, Marketing Team Lead na region Europy Środkowowschodniej w Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland  Nie inaczej jest w przypadku promocji RALLYEXPERTS, która koncentruje się na marce INA. Równolegle do akcji 2 PUBLIC promocyjnej w mediach branżowych pojawią się materiały reklamowe i edukacyjne dotyczące tej linii produktowej.

– Akcja RALLYEXPERTS jest akcją specjalną, która wpisała się już niemalże na stałe w kalendarz użytkowników REPXPERT – organizujemy ją już szósty rok z rzędu – mówi Konrad Habit, odpowiadający za rozwój programu lojalnościowego Schaeffler REPXPERT w Europie – Co roku przechodzi ona różne modyfikacje związane z rodzajem nagród czy podziałem na grupy uczestniów, ale nasz główny cel się nie zmienia – chcemy promować Schaeffler ONE Code na opakowaniach naszych produktów, który daje dostęp do szeregu wartościowych informacji, oraz nagradzać naszych aktywnych użytkowników.

Źródło: Schaeffler REPXPERT Polska.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę