Zdaniem EXPERTa: Konrad Habit Product Manager odpowiedzialny za rozwój programu lojalnościowego, REPXPERT Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland
5 korzyści z używania aplikacji REPXPERT
Konrad Habit, Product Manager odpowiedzialny za rozwój programu lojalnościowego REPXPERT w firmie Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland, wymienia 5 korzyści z używania aplikacji REPXPERT:
1. Kompleksowe informacje o produktach
Aplikacja oferuje szczegółowe informacje o częściach zamiennych – w tym momenty dokręcania elementów i potrzebne wartości robocze, co zapewnia dokładne oraz efektywne naprawy.
2. Darmowy dostęp do katalogu TecDoc
Ułatwia szybkie i precyzyjne identyfikowanie potrzebnych komponentów, za sprawą łatwego wyszukiwania instrukcji naprawy oraz niezbędnych części.
3. Przyjazne funkcje wyszukiwania
Pozwalają na wyszukiwanie według podanych szczegółów pojazdu (nr VIN, nr KBA, kod silnika) lub identyfikatorów części (nr OE, nr artykułu, kod EAN), co upraszcza proces identyfikacji części.
4. Szybka rejestracja punktów bonusowych
Umożliwia wygodną rejestrację punktów bonusowych poprzez skanowanie kodów QR z opakowań produktów Schaeffler. Punkty bonusowe można wymieniać na informacje techniczne lub na odzież warsztatową, narzędzia, materiały eksploatacyjne.
5. Mobilna wygoda
Zawartość portalu REPXPERT dostępna jest w wersji mobilnej, w wielu wersjach językowych dla systemów iOS i Android. Mechanicy mogą pobrać aplikację za darmo, na telefon komórkowy, następnie logują się na swoje konto i używając funkcji SCAN, odczytują kody OR znajdujące się na opakowaniach produktów LuK, INA, FAG.