Zdaniem EXPERTa: Konrad Habit Product Manager odpowiedzialny za rozwój programu lojalnościowego, REPXPERT Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland

Konrad Habit, REPXPERT Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Raven Media
15.11.2024

5 korzyści z używania aplikacji REPXPERT

Konrad Habit, Product Manager odpowiedzialny za rozwój programu lojalnościowego REPXPERT w firmie Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions Poland, wymienia 5 korzyści z używania aplikacji REPXPERT:

1. Kompleksowe informacje o produktach

Aplikacja oferuje szczegółowe informacje o częściach zamiennych – w tym momenty dokręcania elementów i potrzebne wartości robocze, co zapewnia dokładne oraz efektywne naprawy.

2. Darmowy dostęp do katalogu TecDoc

Powiązane firmy

Schaeffler Polska Sp. z o.o.

Ułatwia szybkie i precyzyjne identyfikowanie potrzebnych komponentów, za sprawą łatwego wyszukiwania instrukcji naprawy oraz niezbędnych części.

3. Przyjazne funkcje wyszukiwania

Pozwalają na wyszukiwanie według podanych szczegółów pojazdu (nr VIN, nr KBA, kod silnika) lub identyfikatorów części (nr OE, nr artykułu, kod EAN), co upraszcza proces identyfikacji części.

4. Szybka rejestracja punktów bonusowych

Umożliwia wygodną rejestrację punktów bonusowych poprzez skanowanie kodów QR z opakowań produktów Schaeffler. Punkty bonusowe można wymieniać na informacje techniczne lub na odzież warsztatową, narzędzia, materiały eksploatacyjne.

5. Mobilna wygoda

Zawartość portalu REPXPERT dostępna jest w wersji mobilnej, w wielu wersjach językowych dla systemów iOS i Android. Mechanicy mogą pobrać aplikację za darmo, na telefon komórkowy, następnie logują się na swoje konto i używając funkcji SCAN, odczytują kody OR znajdujące się na opakowaniach produktów LuK, INA, FAG.

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę