Przewaga informacyjna przez Newsletter MEYLE

Meyle
2.11.2016

MEYLE udostępnia swoim klientom i osobom zainteresowanym ekskluzywne treści i szczegóły o nowościach produktowych w formie newslettera rozsyłanego pocztą elektroniczną. Nowy newsletter MEYLE ukazuje w trzech językach: niemieckim, angielskim i francuskim.

– Wraz z nowym newsletterem umożliwiamy wgląd za kulisy MEYLE. Dajemy zarówno migawki z naszej produkcji, jak również informacje o szkoleniach i istotnych dla branży targach. Tak więc naszych klientów i partnerów handlowych utrzymujemy na bieżąco i zachęcamy do zainteresowania się firmą MEYLE także inne osoby – mówi André Sobottka, członek Zarządu do spraw dystrybucji, marketingu i komunikacji. – Marka MEYLE oznacza kompetencje, jakość i serwis, co odnajduje swój wyraz także w naszym sloganie „Driver’s best friend”. Akurat w świetle nowego zamysłu serwisowego udostępnienie newslettera było następnym logicznym krokiem w sprawach nowości w MEYLE.

W newsletterze można znaleźć także odniesienia do nowych konkursów MEYLE z nagrodami. Aktualnie, odpowiednio do pory roku, można wygrać pakiet zimowy, z którego pomocą można bezpiecznie przejechać przez zimny okres roku.

Ten, kto jako pierwszy chce być informowany o nowościach w MEYLE, może zarejestrować się tutaj.

Źródło: Informacja prasowa Meyle

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę