Promocje tygodnia. Oferty warte sprawdzenia

26.10.2015

Przedstawiamy zbiór interesujących promocji, które obowiązują u dystrybutorów i w sklepach.

Weź udział w kampanii diagnostycznej VARTY

VARTA zachęca do udziału w kampanii diagnostycznej. Biorąc w niej udział, zapewnia się swoim klientom przyjemność z bezproblemowej jazdy i uwalnia od zbędnych kosztów i kłopotów. Tylko poprzez testy każdego akumulatora w pojeździe, który trafia do serwisu wykrywa się egzemplarze w złym stanie technicznym, zanim zaczną sprawiać problemy.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

6 litrów w cenie 5 litrów

Zasady promocji są proste, zaś skorzystanie z oferty LIQUI MOLY przyniesie wymierny zysk warsztatom i serwisom. Do każdego 5-litrowowego opakowania jednego z wymienionych olejów silnikowych warsztat otrzyma kolejny litr tego samego oleju gratis.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

Nowa akcja SWAG z prezentem dla klientów

Za zakup produktów SWAG w czasie trwania promocji firma nagradza ciepłym bezrękawnikiem na zimne jesienne dni.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

Świece żarowe w promocji Inter Cars

Za jednorazowy zakup 8 szt. świeć żarowych (dowolnego producenta) klient otrzyma możliwość zakupu smaru ceramicznego wysokotemperaturowego Cartechnic za 1 zł netto.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

Rusza druga edycja akcji Zimoaktywni

Projekt Zimoaktywni jest skierowany do zapobiegliwych kierowców, którzy zastanawiają się kiedy najlepiej wymienić opony na zimowe. Głównym założeniem akcji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców – bo lepiej przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

Rusza akcja Żarówka czy świeczniówka

Celem najnowszej akcji OSRAM pod hasłem „Żarówka czy świeczniówka” jest zwrócenie uwagi kierowców na ogromne znaczenie, jakie ma właściwe oświetlenie na drodze, wyrobienie u nich nawyku sprawdzania, czy kupują oryginalne produkty oświetleniowe do samochodów i edukowanie ich pod kątem bezpieczeństwa na drodze.

Więcej informacji na temat promocji można znaleźć w tym miejscu.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę