Produkty marki Blue Print w ofercie Auto Partner

Blue Print
5.4.2016

Wraz z początkiem nowego sezonu Auto Partner SA wprowadził do swojej oferty szeroką gamę produktów marki Blue Print do samochodów azjatyckich i amerykańskich. 

Nowa linia ma stanowić jeden z filarów oferty AP, dlatego już teraz na magazynach znalazło się łącznie ponad 5 tys. referencji, gwarantujących szerokie pokrycie parku samochodowego. Sukcesywnie wprowadzane będą kolejne referencje, mające zaspokoić nawet najbardziej unikatowe potrzeby klientów.

Do asortymentu marki Blue Print należą:

- filtry paliwowe, oleju, powietrza, kabinowe,
- komponenty układu hamulcowego,
- podzespoły elektryki i elektroniki,
- części układu hamulcowego,
- części układu przeniesienia napędu,
- części układu zawieszenia,
- części układu napędu rozrządu.

Źródło: Auto Partner

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę