Produkty Blue Print w ofercie Inter-Team

Inter-Team
25.7.2017

Do oferty Inter-Team, dostawcy kompleksowych usług dla aftermarketu, wprowadzono szeroką gamę produktów marki Blue Print. W regularnej sprzedaży Inter-Team pojawi się blisko 5000 referencji. Oferta będzie stale rozbudowywana, co zapewni szerokie pokrycie parku samochodowego.

Produkty sygnowane marką Blue Print  dedykowane są do samochodów azjatyckich, ale także bardzo silnie reprezentowane są w niej referencje do samochodów amerykańskich i brytyjskich. Marka Blue Print  jest częścią Bilstein Group, w której skład wchodzą również marki Swag i Febi.

- Wprowadzenie Blue Print zapewni nam i naszym klientom kompleksowy program dedykowany do aut azjatyckich oraz znacznie rozszerzy ofertę do samochodów amerykańskich i brytyjskich. To niebywała korzyść dla klientów Inter-Team, którzy współpracując z nami będą mogli w jednym miejscu znaleźć prawie wszystkie intersujące ich produkty - mówi Paweł Turlej, Kierownik Działu Marketingu Produktu w Inter-Team.

Oferta Blue Print w Inter-Team:

  • Zawieszenie  
  • Rozrządy
  • Sprzęgła, wysprzęgliki
  • Rolki
  • Rozrząd
  • Chłodzenie
  • Klimatyzacja
  • Elektryka
  • Oświetlenie
  • Wspomaganie jazdy
  • Wycieraczki
  • Uszczelki
  • Elementy nadwozia (klamki, zamki, korki paliwa, wlewu paliwa)

Źródło: Inter-Team

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę