Premiera HYbrid4

Nadwozie samochodu wykonane jest z włókna węglowego. Auto ma 464 cm długości i 200 cm szerokości. Waży 900 kg. Bolid napędzany jest silnikiem wysokoprężnym V8 HDi FAP o pojemności 3,7 l i mocy 550 KM. Współgra z nim silnik elektryczny o mocy 60 kW. System generuje dodatkową moc 60 kW, która jest wykorzystywana w ciągu zaledwie kilku sekund. Energia (500 kJ między dwoma fazami hamowania) jest magazynowana w akumulatorach litowo -jonowych, a następnie automatycznie przekazywana na tylną oś podczas przyspieszania (bez komendy „push to pass"). W czasie przejazdu przez aleję serwisową 908 Hybrid4 porusza się z kolei w trybie wyłącznie elektrycznym. Dodatkowo, tryb „zerowej emisji" zostaje wykorzystany przy homologacji auta. Po prezentacji modelu 908 w Genewie, Peugeot Sport planuje udział tego auta w oficjalnej sesji testowej przed wyścigiem 24 Godziny Le Mans, który odbędzie się 24 kwietnia. Model 908 Hybrid4 odpowiada nowym wymogom technicznym obowiązującym w roku 2011 w sportach motorowych. Od czasu prezentacji hybrydowego samochodu pokazowego na torze Silverstone w 2008 roku, Peugeot Sport nie ustaje w pracach nad tą technologią, prowadząc je w ścisłej współpracy z inżynierami Grupy PSA.