Nowe oleje silnikowe Millers Oils serii Trident

Nowe oleje silnikowe Millers Oils serii Trident
11.5.2020

Millers Oils uzupełnia swoją gamę olejów silnikowych Trident. Gama produktów Trident została opracowana z myślą o spełnieniu jak najszerszej liczby wymagań producentów samochodów, przy użyciu jak najmniejszej liczby produktów. Jest więc odpowiednia dla niezależnych warsztatów, zwłaszcza tych obsługujących samochody po okresie gwarancyjnym.

Wszystkie oleje serii Trident spełniają najnowsze normy ACEA i API, a producent zapewnia, że przewyższają najnowsze wymagania producentów samochodów. Podobnie jak oleje serii Premium, produkowane są w Brighouse w Wielkiej Brytanii. Oleje Trident dostępne są w opakowaniach 1l, 5l, 20l, 60l, 199l.

Do dotychczasowych sześciu olejów, dołączyły cztery nowe. Trzy z nich (Trident Longlife C1 5w30, Trident Longlife C4 5w30, Trident Longlife C2 5w30) spełniają specyfikacje dotychczas oferowane wyłącznie w gamie Millers Oils Premium, natomiast olej Trident Longlife C2 C3 5w30 to tańsza alternatywa do silników, których producenci opierają swoje wymagania wyłącznie na normach ACEA.

Nowe produkty to:

Trident Longlife C1 5w30 (8146) – do silników benzynowych i diesla spełniających najnowsze europejskie normy czystości spalin, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia także normę Ford M2C 934B oraz Jaguar Land Rover STJR.03.5005

Trident Longlife C2 5w30 (8148) – do silników benzynowych i diesla spełniających najnowsze europejskie normy czystości spalin, które wymagają oleju ACEA C2, w tym do wielu silników producentów francuskich, ale także japońskich.

Trident Longlife C2 C3 5w30 (8123) – do silników benzynowych i diesla spełniających najnowsze europejskie normy czystości spalin, które wymagają oleju ACEA C2, C3, głównie silników wymagających oleju z normą Mercedes – Benz MB 229.31

Trident Longlife C4 5w30 (8147) – Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy LOW SAPS do najnowszych samochodów benzynowych i Diesel spełniających najnowsze europejskie normy czystości spalin, które wymagają oleju ACEA C4. Spełnia wymagania ACEA C4, MB 226.51 , MB 229.51, Renault RN 0720, co powoduje, że jest odpowiedni do wielu silników typu dCi (Renault) czy CDI (Mercedes).

W gamie pozostają dotychczasowe oleje silnikowe. Wśród nich takie propozycje, jak półsyntetyczny olej silnikowy Trident 5w30 do silników o dużym przebiegu, wymagających oleju 5w30 (np. do wielu benzynowych silników producentów japońskich), czy też olej Trident 10w40, który spełnia normę MTF-94 dla manualnych skrzyń biegów wybranych producentów.

Źródło: Millers Oils

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę