Nowa Yamaha XSR900 idealna do miasta?
YamahaXSR900 dysponuje mocą, która idealnie pasuje do jego wyglądu. Generuje ją potężny, 3-cylindrowy, rzędowy silnik wykonany w technologii Crossplane, o pojemności 850 cm3.
Chłodzona cieczą, 4-suwowa jednostka jest zbudowana w oparciu o najnowsze motocyklowe technologie, takie jak system kontroli trakcji (TCS) czy sprzęgło antyhoppingowe (A&S) i oferuje bezkonkurencyjne emocje z jazdy.
Kontrola trakcji jest w pełni regulowana i oferuje trzy tryby pracy, które służą do jazdy w różnych warunkach drogowych. Kierowcy mogą wybrać minimalny lub maksymalny poziom ingerencji systemu, a także wyłączyć go całkowicie, gdy zajdzie taka potrzeba.
Sprzęgło antyhoppingowe poprawia wygodę i przyjemność z jazdy przez łagodniejszy ruch maszyny, który jest możliwy za sprawą wstecznego momentu obrotowego podczas redukcji biegów. Tworzy on również lżejsze wyczucie sprzęgła, zapewniając większą pewność podczas startu i zatrzymania, zwłaszcza podczas jazdy miejskiej.
Lekka rama z ciśnieniowo odlewanego aluminium kryje serce maszyny, podczas gdy oś wahacza jest przymocowana do zewnętrznej części ramy, tworząc węższą przestrzeń wokół stóp.
Źródło: Yamaha







