Nowa aplikacja Castrol nagradza niezależne serwisy

Nowa aplikacja Castrol nagradza niezależne serwisy Castrol

Castrol wprowadza nową aplikację, Castrol Fastscan, która nagradza niezależne serwisy za każdym razem, gdy kupują określone produkty marki Castrol. Castrol Fastscan daje właścicielom serwisów dostęp do wielu przydatnych wskazówek, szkoleń i materiałów wsparcia technicznego.

  • Aplikacja Castrol Fastscan pomaga właścicielom niezależnych serwisów w zdobywaniu nagród za punkty gromadzone po nabyciu określonych produktów Castrol.
  • Castrol Fastscan zapewnia dostęp do nowego centrum wiedzy, oferującego instruktażowe nagrania wideo, przydatne artykuły i wsparcie techniczne. 
  • 300 serwisów, które jako pierwsze pobiorą aplikację i zarejestrują się w Programie Fastscan, otrzyma 1000 punktów powitalnych.

Za lojalność konsumencką serwisy uzyskają nagrody

Właściciele serwisów, którzy korzystają z aplikacji Castrol Fastscan i gromadzą punkty za zakup produktów marki Castrol (EDGE, MAGNATEC, GTX, TRANSMAX) do samochodów osobowych oraz produktów Castrol do motocykli, mogą wymieniać te punkty na atrakcyjne nagrody spośród 10 różnych kategorii — w tym elektronikę użytkową i urządzenia AGD.

aplikacja_fastscan Castrol

Aż 300 serwisów, które jako pierwsze zarejestrują się w nowej aplikacji, otrzyma dodatkowo 1000 punktów powitalnych.

Aplikacja Castrol Fastscan to nie tylko program lojalnościowy, ale również dostęp dla użytkowników do zupełnie nowego centrum wiedzy oferującego wsparcie techniczne, instruktażowe nagrania wideo, a także merytoryczne artykuły na temat serwisu i konserwacji pojazdów. Castrol współpracuje z partnerami z branży motoryzacyjnej, aby tworzyć różnorodne treści skierowane do właścicieli niezależnych warsztatów.

Ta łatwa w użyciu aplikacja to interaktywne centrum cyfrowe, stworzone, aby wspierać niezależne serwisy i oferować im dodatkowe korzyści. Castrol Fastscan jest częścią naszej strategii budowania relacji partnerskich z serwisami oraz ich pracownikami, pomagając warsztatom zwiększać obroty, radzić sobie ze zmianami w branży oraz jeszcze bardziej zwiększać produktywność – stwierdza Layla Yebaile, Menedżer ds. Marketingu usług serwisowych EMEA w Castrol Europe.

Wszystkie serwisy nabywające produkty Castrol u autoryzowanych dystrybutorów mogą dołączyć do programu lojalnościowego Castrol Fastscan. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.castrol.pl/fastscan.

Źródło: Castrol

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę