Na wysokie obciążenia

Firma Liqui Moly prezentuje nowość – olej 5W-30 Molygen dedykowany do silników po chiptuningu.
Nowy olej klasy 5W-30 Molygen numer 21225 (5 l) i 21224 (1 l) jest fabrycznie wzbogacony dodatkiem Molygen. Substancja czynna tego dodatku jest oparta o związki wolframu. Molygen dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Związki wolframu uaktywniają się w wysokiej temperaturze dzięki czemu chronią nawet podczas chwilowego zerwania filmu olejowego.
Olej może być stosowany do silników benzynowych i Diesla, w tym technologią Common Rail. Dobrą informacją jest to, że olej 5W-30 Molygen może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Olej jest szczególnie polecany do jednostek wysokoprężnych po chiptuningu wyposażonych w filtr DPF.
Olej spełnia następujące normy:
- ACEA C2
- ACEA C3
- API SN
- BMW Longlife-04
- GM dexos2
- Hyundai
- Kia
- MB 229.31
- MB 229.51
- MB 229.52
Źródło: Liqui Moly