Konferencja sieci EuroWarsztat

EuroWarsztat
29.4.2019

Sieć EuroWarsztat zorganizowała w kwietniu konferencję, w której udział wzięli właściciele warsztatów, dystrybutorzy Groupauto Polska oraz rekomendowani dostawcy części.

Uczestnicy konferencji wysłuchali prezentacji na temat właściwego budowania relacji z klientem serwisu. Podczas wykładu, doradca i psycholog biznesu przedstawił kluczowe wnioski, jakie wynikają z audytu warsztatów przeprowadzonego na początku 2019 roku, a także podzielił się praktyczną wiedzą, która może poprawić jakość obsługi klienta. Ekspert przypomniał, że z każdym rokiem wzrastają oczekiwania klienta, a świadomość rosnących wymagań, pozwala nadążać za dynamicznie rozwijającym się rynkiem.

Po prelekcji eksperta odbyły się targi. W trakcie, uczestnicy zapoznali się z aktualną ofertą dostawców skierowaną do warsztatów osobowych. Po raz kolejny mieli także okazję do odbycia bezpośrednich rozmów z ekspertami z branży.

Źródło: EuroWarsztat

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę