Konferencja sieci EuroWarsztat
Sieć EuroWarsztat zorganizowała w kwietniu konferencję, w której udział wzięli właściciele warsztatów, dystrybutorzy Groupauto Polska oraz rekomendowani dostawcy części.
Uczestnicy konferencji wysłuchali prezentacji na temat właściwego budowania relacji z klientem serwisu. Podczas wykładu, doradca i psycholog biznesu przedstawił kluczowe wnioski, jakie wynikają z audytu warsztatów przeprowadzonego na początku 2019 roku, a także podzielił się praktyczną wiedzą, która może poprawić jakość obsługi klienta. Ekspert przypomniał, że z każdym rokiem wzrastają oczekiwania klienta, a świadomość rosnących wymagań, pozwala nadążać za dynamicznie rozwijającym się rynkiem.
Po prelekcji eksperta odbyły się targi. W trakcie, uczestnicy zapoznali się z aktualną ofertą dostawców skierowaną do warsztatów osobowych. Po raz kolejny mieli także okazję do odbycia bezpośrednich rozmów z ekspertami z branży.
Źródło: EuroWarsztat