Inter Cars w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo

inter cars
20.3.2020
Reklama
Reklama

Firma poinformowała, że mimo ogólnej sytuacji w kraju związanej z koronawirusem, jest do dyspozycji swoich klientów. Filie Inter Cars pracują i realizują zlecenia w całej Polsce. Wszystkie procesy realizowane są na bieżąco z zachowaniem wszelkich przewidzianych procedur bezpieczeństwa, a dostawy towarów nie są zagrożone.

Pracownicy Inter Cars zostali wyposażeni we wszelkie narzędzia i środki ochrony zdrowia podnoszące bezpieczeństwo ich oraz klientów, ponieważ w tej chwili jest to najwyższy priorytet! Szczególną ochroną objęci zostali kierowcy i kasjerki. Każdy jest wyposażony w środki odkażające, gumowe rękawiczki oraz maseczki ochronne, a każda filia otrzymała wsparcie ze strony biura głównego Inter Cars w Czosnowie. Jest to grupa najbardziej narażona na ryzyko, dlatego firma robi wszystko, aby jak najbardziej zminimalizować zagrożenia.

Reklama

Nasza filia jest zabezpieczona pod kątem bezpieczeństwa. Zorganizowaliśmy wydzielone strefy dla klienta, jesteśmy zaopatrzeni w płyny, rękawice dla pracowników, a także dla klientów. Dodatkowo obligatoryjnie co trzy godziny mierzymy temperaturę wszystkim pracownikom. Zalecenia otrzymaliśmy odgórnie z Centrali firmy i wypełniamy je w 100%. Czas, który mamy obecnie jest trudny, ale wierzymy, że działając wspólnie i mając ogromne wsparcie silnej organizacji jesteśmy w stanie przejść przez ten trudny okres i uporać się ze wszystkim problemami – Michał Burcon, Kierownik Grupy Filii Siedlce.

Inter Cars zachęca również klientów do korzystania z Katalogu Online, programu służącego do wyszukiwania i zamawiania części do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. Dzięki niemu, korzystając z wyszukiwarki VIN, można znaleźć części do każdego pojazdu. Program umożliwia też szybką wycenę naprawy oraz określa jej koszty.

Powiązane firmy

Reklama

W dobie kryzysu największym atutem programu jest możliwość zamawiania części praktycznie z każdego miejsca na świecie o dowolnej porze dnia i nocy. Dzięki temu bez wychodzenia z domu, bez narażania siebie i innych na dodatkowe niebezpieczeństwo związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, warsztat może nadal obsługiwać klientów, mając gwarancję, że zamówione towary dotrą na czas. Realizacja zamówienia będzie dużo szybsza niż w tradycyjnej formie – poprzez wizytę w filii – a bezpieczeństwo klienta i jego pracowników pod całkowitą kontrolą.

Jednocześnie warto dokonywać przemyślanych zakupów, w celu zminimalizowania zwrotów i związanych z tym zagrożeń wynikających z wielokrotnego przekazywania towaru pomiędzy klientami, filiami i magazynem centralnym.

Źródło: Inter Cars

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama