Innowacyjny odstraszacz kun w nowoczesnym i ekologicznym opakowaniu

STOP&GO
20.7.2018
Reklama
Reklama

Firma STOP&GO, profesjonalista w zakresie ochrony przed kunami, prezentuje na targach Automechanika 2018 nowy wygląd opakowań.

Firma STOP&GO chroni nie tylko samochody i zwierzęta, ale jest również świadoma swojej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego. Na tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie specjalista w zakresie skutecznego odstraszania kun po raz pierwszy zaprezentuje publiczności branżowej nowe opakowanie  opracowane z uwzględnieniem aspektów ekologicznych (hala 3.1, stoisko G90).

Reklama

Nowe opakowania produktów STOP&GO są nowocześniejsze, bardziej intuicyjne i mają bardziej przejrzystą strukturę niż dotychczasowe opakowania blistrowe. Zapewniają one nie tylko doskonałą ochronę cennej zawartości, ale i więcej miejsca na wielojęzyczny opis produktów. W pierwszej kolejności nastąpi zmiana opakowań wszystkich urządzeń ultradźwiękowych i wysokonapięciowych. Jednocześnie opis produktu na opakowaniu zostanie rozszerzony na siedem języków, a instrukcja montażu znajdująca się w środku będzie dostępna nawet w czternastu. Dzięki temu zagraniczni partnerzy hurtowi i dystrybucyjni otrzymają większe możliwości sprzedażowe. Wraz z wymianą opakowań została zmieniona również treść instrukcji montażu. Zrozumiała, przejrzysta struktura w połączeniu ze zwięzłymi informacjami i jednoznacznymi ilustracjami zapewni użytkownikom obszerniejszy i bardziej szczegółowy pogląd na treść instrukcji oraz wskazówek bezpieczeństwa. W ten sposób już dotychczas krótki czas montażu zostanie jeszcze bardziej zredukowany.

Następnie, wszystkie akcesoria do produktów STOP&GO otrzymają nowe opakowania. W tym samym czasie, wszystkie środki ochrony mechanicznej, takie jak węże i anteny, również będą udostępnianie w nowej wersji opakowań. W końcowym etapie tych zmian, opakowania wszystkich pozostałych produktów firmy STOP&GO służących do profesjonalnej obróbki wstępnej i zapobiegania brzydkim zapachom zostaną wymienione na nowe. Nowe opakowanie jest w całości wykonane z tektury pozyskiwanej w zrównoważony sposób i dzięki temu jest bardziej przyjazne dla środowiska niż dotychczas stosowane tworzywo sztuczne. Doskonała jakość papieru zapewnia wysoki poziom percepcji haptycznej i jest praktyczne w użytkowaniu. Ponadto zmiana kształtu opakowania sprawia, że produkt wymaga mniej miejsca magazynowego i może być prezentowany w salonach, co jeszcze skuteczniej będzie wspierać jego sprzedaż. Nowy, atrakcyjny wygląd przyciąga uwagę klientów, a tym samym zwiększa popyt na produkty.

Powiązane firmy

Reklama

Źródło: Informacja prasowa STOP&GO

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama