Hengst Filter zmienia się w Hengst Filtration

Hengst Filtration
22.6.2022
Reklama
Reklama

Specjalista w dziedzinie filtracji z siedzibą w Munster – Hengst SE – przez lata, w zależności od oferowanego produktu lub usługi, prezentował swoją działalność pod nazwami Hengst Automotive, Hengst Filtration lub jako znany na niezależnym rynku części zamiennych Hengst Filter. W czerwcu 2022 r. firma ogłosiła konsolidację komunikacji wizualnej pod jednym wspólnym logo – Hengst Filtration.

Logotyp został „oczyszczony” z żółtego tła, oddając lepiej nowe hasło „purifying our planet”. Kluczowe elementy komunikacji wizualnej zyskały charakterystyczną żółtą ramkę, która pokazuje efekt filtracji, poprzez rozjaśnienie części grafiki.

Reklama

Unifikacja logotypu oraz hasła idealnie podsumowuje misję firmy – przewodzimy w świecie filtracji czyniąc naszą planetę czystszym miejscem.

Hengst Filtration

Hengst Filter pozostaje nazwą produktów sprzedawanych w charakterystycznych żółto-granatowych opakowaniach na niezależnym rynku części zamiennych.

Powiązane firmy

Reklama

Hengst Filtration

Świat nieskończonej filtracji Hengst

Mobilność, zdrowie, ekonomia, ochrona środowiska i zrównoważony rozwój. Codzienna działalność Hengst skoncentrowana jest wokół głównych problemów współczesnych czasów – a wszystko po to, aby Ziemia stała się czystszym miejscem. Produkty Hengst Filtration, w każdym miejscu na świecie i na wiele sposobów wspomagają osiąganie tego celu, ale dla nas to wciąż za mało. Cały czas zastanawiamy się, co możemy zrobić lepiej? Jak zapewnić jeszcze bardziej skuteczne wsparcie?

Myślimy o filtracji – we wszystkim, co robimy i w każdym obszarze, w którym nasza fachowa wiedza może zmienić świat.

Hengst Filtration

Źródło: Hengst Filtration

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama