Eurorepar świętuje 20-lecie

Stellantis
25.4.2022
Reklama
Reklama

Wprowadzony na rynek w 2002 r. asortyment wielomarkowych części zamiennych Eurorepar obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji w maju br. w krajach, w których obecny jest Eurorepar, rozpoczną się kampanie marketingowe.

Eurorepar, którego pomysłodawcą był Citroën, miał oferować właścicielom pojazdów 3-letnich i starszych ekonomiczną alternatywę dla części oryginalnych, a także zapoczątkować pierwszą wielomarkową ofensywę obejmującą zdecydowaną większość marek pojazdów na rynku. Dziś Eurorepar oferuje wszystkim warsztatom jeden z najszerszych asortymentów wielomarkowych na rynku, obejmujący ponad 15 000 pozycji katalogowych produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje, materiały eksploatacyjne itd.).

Reklama

Asortyment sprzedawany jest obecnie w ponad 100 krajach na różnych kontynentach gdzie zapewnia coraz większe pokrycie zapotrzebowania parków samochodowych  (np. w Chinach, Turcji, Ameryce Łacińskiej itd.). To jeden z atutów grupy Stellantis, wspierający jej ofensywę na rynku niezależnych usług samochodowych (IAM).

– Asortyment Eurorepar, pierwotnie opracowany z myślą o najważniejszych częściach zamiennych (takich jak hamulce, zawieszenie, rozrząd itd.), znacznie zmodernizowany w 2015 r., z biegiem lat powiększał się i stał się referencyjną marką własną. Dziś obejmuje produkty technicznie bardziej złożone (takie jak łożyska kół, 3-częściowe zestawy sprzęgieł, linki hamulcowe, podnośniki szyb itd.), a także ekskluzywną gamę opon Eurorepar Reliance – tłumaczy Jean-Michel Booh-Begue, IAM Product Development Stellantis.

Od momentu wejścia na rynek walory Eurorepar pozostały niezmienne i sprawiły, że proponowany asortyment odniósł sukces wśród profesjonalistów zajmujących się naprawą i serwisowaniem samochodów: to produkty wysokiej jakości, certyfikowane przez zespoły Stellantis ds. oryginalnego wyposażenia, zapewniające wysoką wydajność, oferowane w korzystnych cenach.

Reklama

Obecny w ponad 100 krajach Eurorepar świętuje dziś swoje 20-lecie akcjami marketingowymi prowadzonymi na skalę międzynarodową.

– Opracowaliśmy zestaw narzędzi na potrzeby szeregu zdecydowanych działań marketingowych związanych z tematem naszego 20-lecia. Działania te można łatwo zintegrować z lokalnym planem promocyjnym każdego kraju i są one skierowane zarówno do warsztatów, jak i kierowców. Nasze zespoły sprzedażowe są bardzo zmotywowane do świętowania tej rocznicy, gdyż stanowi ona okazję do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami  oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy – kontynuuje Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.

Więcej na stronach: www.eurorepar.com/pl-pl, www.distrigo.com.pl.

Źródło: Stellantis

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama