BORG Automotive uruchamia portal dla klientów

BORG Automotive uruchamia portal dla klientów BORG Automotive

BORG Automotive, największy niezależny producent części samochodowych w Europie i przedstawiciel marek DRI, TMI, Elstock i Lucas, uruchomił Portal Klienta. Za pomocą kilku kliknięć, zarejestrowani klienci rynku wtórnego mogą przez całą dobę znaleźć aktualne informacje na temat swoich zamówień, faktur, kredytów, poprosić o odbiór i wiele więcej.

Nic nie zastąpi osobistego kontaktu, a dla BORG Automotive nigdy nie jest to kwestia albo/albo, ale oba/i. Podobnie jak w wielu innych branżach, klienci na motoryzacyjnym rynku wtórnym coraz częściej proszą swoich dostawców o usługi on-line. Firma BORG Automotive odpowiedziała na to zapotrzebowanie, uruchamiając Portal Klienta, który ma szeroki wachlarz funkcji samoobsługowych.

Portal zaprojektowano w taki sposób, aby działał równie dobrze na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach stacjonarnych. Na stronie startowej, oprócz danych kontaktowych osobistego opiekuna klienta, użytkownicy znajdą pięć obszarów: „Finanse”, „Faktury”, „Przegląd zamówień”, „Roszczenia gwarancyjne” i „Odbiory”. Mogą tam sprawdzić na przykład status swojego zamówienia oraz przejrzeć lub pobrać aktualne faktury. Mogą zgłosić roszczenie gwarancyjne, zażądać odbioru i śledzić proces aż do uzyskania kredytu, a także zlecić odbiór zużytych części w ramach systemu depozytowego BORG Automotive.

BORG Automotive uruchamia portal dla klientów zdjęcie w treści artykułu

Nowy portal dla klientów zapewnia maksymalną przejrzystość. Nasi klienci mogą w każdej chwili aktualizować informacje, kiedykolwiek i gdziekolwiek chcą – mówi Simone Nørding, Team Leader, Customer Service w BORG Automotive.

Dział sprzedaży firmy był zaangażowany w rozwój portalu od samego początku. Kasper Thomsen, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży, dodał: – Dla nas ważne było, aby zaoferować klientom dokładnie te usługi, które zapewnią im wartość dodaną. Ponadto chcieliśmy spełnić wymagania różnych użytkowników z różnych działów firmy – nasze wymagania przed uruchomieniem, analizy i scenariusze użytkowników były odpowiednio obszerne.

Portal Klienta BORG Automotive jest dostępny w siedmiu językach. Oprócz angielskiego, istnieją wersje niemiecka, duńska, francuska, hiszpańska, włoska i portugalska. Firma zamierza również regularnie dostosowywać funkcjonalności portalu do potrzeb swoich klientów i rozszerzać je w miarę potrzeb.

Klienci, którzy chcą korzystać z nowego Portalu Klienta BORG Automotive, mogą po prostu skontaktować się z osobą w firmie, z którą zwykle sie kontaktują, a wkrótce potem otrzymają indywidualne dane dostępu.

Źródło: BORG Automotive

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę