Pierwszy 3-osiowy elektryczny ciągnik siodłowy Renault Trucks T E-Tech, wyposażony w najnowsze systemy bezpieczeństwa został dostarczony do firmy SPEDCONT Sp.z o.o.
Renault Trucks ogłasza kolejny krok w kierunku dekarbonizacji transportu. Od drugiego półrocza 2025 roku producent rozpocznie przyjmowanie zamówień na model Renault Trucks E-Tech T o zasięgu 600 km na jednym ładowaniu.
Po miesiącach rygorystycznych testów Euro NCAP właśnie opublikowało wyniki: Renault Trucks T uzyskał 4 gwiazdki, co plasuje go wśród najbezpieczniejszych samochodów ciężarowych na rynku.
DB Schenker, wiodący globalny dostawca usług logistycznych, z dumą ogłasza rozpoczęcie testów elektrycznego ciągnika siodłowego Renault Trucks T E-Tech.
28. sierpnia na terenie autoryzowanego serwisu i salonu sprzedaży Renault Trucks Polsad w Rzgowie odbyło się wyjątkowe święto.
Renault Trucks kontynuuje prace badawczo-rozwojowe nad prototypem samochodu ciężarowego Oxygen. Po trwających dotychczas testach w Lyonie i Paryżu, producent wkracza w nowy etap z drugim prototypem elektrycznego pojazdu przeznaczonego do logistyki miejskiej.
Jako główny gracz dążący do zmniejszenia emisyjności transportu, Renault Trucks intensyfikuje swoje działania poprzez elektryfikację własnych przepływów logistycznych.
Renault Trucks Gama T E Tech wygrał w kategorii Samochody ciężarowe przyjazne środowisku: Samochody o DMC powyżej 3,5 tony z napędem alternatywnym. Nagrodę odebrał: Tomasz Wykrota, Dyrektor Produktu i Marketingu, Renault Trucks Polska
Pod koniec kwietnia firma Budmat Transport z Płocka odebrała z firmy Polsad 25 ciągników siodłowych Renault Trucks T 460.
Renault Trucks i Grupa Jacky Perrenot, dwaj główni gracze w sektorze transportu, łączą siły, opracowując nową koncepcję dostaw w obszarach miejskich.
Renault Trucks cały czas inwestuje w badania, aby oferować pojazdy niskoemisyjne, które są coraz bardziej wydajne i dostosowują się do zmian w branży transportowej.
Nowym prezesem Renault Trucks Polska został Janusz Buława zastępując na stanowisku dotychczasowego prezesa Valery’ego Muyard.
Czy „europejski” samochód poradzi sobie w ciężkich syberyjskich warunkach? Czy „zimnik” – droga zimowa to właściwe miejsce dla Renault Trucks K?
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?