Złoty klucz

Inter Cars
15.4.2008

W marcu 2008 roku startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Nie klucz - montuj produkty oryginalnej jakości".

W tegorocznej, drugiej edycji konkursu zasady akcji nie zmienią się znacząco. Usprawniony natomiast zostanie system rejestracji klientów. Z pewnością na uwagę zasługują dwie zmiany, które będą miały istotny wpływ na jej przebieg. Pierwsza to wydłużenie czasu promocji do 12 miesięcy, a druga - zwiększenie puli nagród do 2 mln zł. W trakcie trwania promocji nie zabraknie także dodatkowych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami w postaci narzędzi, wyposażenia warsztatów, kombinezonów i wielu, wielu innych. Nowym pomysłem będzie wręczenie po pierwszych sześciu miesiącach trwania akcji specjalnych nagród dla klientów, którzy dokonują największych zakupów. Odbędzie się to podczas 8. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, w dniach 06-07.09.2008 roku na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars SA w Cząstkowie Mazowieckim. W konkursie może uczestniczyć każdy, kto zarejestruje się jako klient w Inter Cars SA. Wypełniając odpowiedni formularz oraz robiąc zakupy, będzie zbierał elektroniczne kupony konkursowe, które wezmą udział w losowaniu nagród.

Więcej informacji: www.intercars.com.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę