Zgodność z Euro6

Nowa wersja sprawdzonego systemu Delphi typu Diesel common rail daje zgodność z Euro6 i US Tier 2 Bin 5 bez kosztownych technologii wtryskowych wyższej generacji. Koncern Delphi jako pierwszy opracował wtryskiwacz elektromagnetyczny, który rzuca wyzwanie wtryskiwaczom piezoceramicznym, a teraz wprowadza system sprzężenia zwrotnego dla silników wysokoprężnych.
Ta trafna decyzja strategiczna dała Delphi drugie miejsce na świecie w zakresie dostaw komponentów do silników wysokoprężnych. Nowy system o ciśnieniu 1800 barów zostanie wprowadzony do produkcji w 2008 roku i znajdzie zastosowanie w wymagających aplikacjach spełniających normę Euro5. Urządzenie będzie również zawierało liczne dodatkowe rozwiązania, głównie pod kątem jeszcze lepszej sprawności hydraulicznej i optymalizacji wtrysku. Wysokoprężne silniki wymagają bowiem doskonałej atomizacji i ukształtowania strugi paliwa. Wiąże się to z większą liczbą otworów - sześć albo siedem mniejszych otworów w urządzeniu Euro5, w porównaniu do pięciu lub sześciu otworów w urządzeniu Euro4.
Więcej informacji: www.delphi.com