ZF Aftermarket nagrodzone za platformę [pro]Manager na Equip Auto Paris 2025
ZFZF Aftermarket zostało uznane za lidera branży w dziedzinie cyfryzacji, zdobywając nagrodę Equip Auto 2025 w kategorii „Rozwiązania cyfrowe i łączność” za platformę ZF [pro]Manager. Wyróżniona nagrodą platforma to innowacyjne rozwiązanie cyfrowe stworzone z myślą o warsztatach. Zaprojektowana, by wspierać mechaników i właścicieli warsztatów, oferuje praktyczne funkcje i narzędzia, które pomagają oszczędzać czas i zasoby oraz zapewniać najwyższy poziom obsługi klienta.
- ZF Aftermarket zostało uhonorowane nagrodą International Grands Prix for Automotive Innovation.
- Wyróżnienie przyznano w kategorii „Rozwiązania cyfrowe i łączność”.
- Nagrodzoną innowacją została platforma ZF [pro]Manager, wybrana przez niezależne jury złożone z niemal 100 międzynarodowych dziennikarzy podczas targów Equip Auto 2025.
Wyróżnienie na targach Equip Auto 2025 potwierdza naszą misję, jaką jest przewodzenie cyfrowej transformacji rynku części zamiennych. Dzięki ZF [pro]Manager nie tylko wypełniamy lukę cyfrową w niezależnych warsztatach, ale także zapewniamy im realną przewagę konkurencyjną – powiedział Benoit Dessart, dyrektor ds. rozwiązań cyfrowych w ZF Aftermarket.
Czym jest ZF [pro]Manager?
ZF [pro]Manager to kompleksowa, cyfrowa platforma stworzona z myślą o nowoczesnych warsztatach. Łączy w sobie komunikację z klientami oraz zarządzanie procesem napraw w jednym, intuicyjnym interfejsie.
źródło: ZFZaprojektowany, by maksymalnie usprawnić codzienną pracę, ZF [pro]Manager wspiera techników w planowaniu, realizacji i dokumentowaniu przeglądów oraz napraw pojazdów — z wyjątkową łatwością i efektywnością.
Najważniejsze zalety ZF [pro]Manager:
- Zwiększona wydajność – platforma automatycznie obsługuje rutynowe połączenia i wiadomości, dzięki czemu mechanicy mogą poświęcić więcej czasu na obsługę klientów i realizację zleceń.
- Lepsza komunikacja z klientami – umożliwia informowanie klientów
- o postępach napraw, aktualizacjach i cyfrowych raportach serwisowych, budując większe zaufanie i lojalność.
- Przyjazny dla użytkownika interfejs – intuicyjna konstrukcja platformy minimalizuje czas potrzebny na szkolenie, a jednocześnie maksymalizuje wydajność pracy warsztatu.
- Rezerwacja z integracją Google – klienci mogą umawiać wizyty online bezpośrednio przez Mapy Google lub wyszukiwarkę Google, co zwiększa dostępność i wygodę.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Dzięki ZF [pro]Manager firma ZF Aftermarket pomaga warsztatom wypełnić lukę cyfrową, oferując proste, konfigurowalne i wydajne rozwiązanie, którego wdrożenie nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej.
Wielokrotnie nagradzana innowacja z misją
Uznanie, jakie ZF Aftermarket zdobyło podczas targów Equip Auto 2025, potwierdza zaangażowanie firmy w rozwój innowacji, które realnie wspierają zarówno producentów OEM, jak i szeroką sieć niezależnych warsztatów posprzedażowych. Dzięki uproszczeniu dostępu do narzędzi cyfrowych, ZF [pro]Manager wyrównuje szanse, umożliwiając warsztatom każdej wielkości skuteczne konkurowanie w coraz bardziej połączonym, cyfrowym świecie.
Więcej o produktach i usługach ZF Aftermarket i relacje firmy z wydarzenia na kanale Facebook ZF Aftermarket i Instagram @zfaftermarket.pl.
Źródło: ZF

![Prezentacja strategii rozwoju konceptu warsztatowego ZF [pro]Service](https://cms.autoexpert.pl/media/cache/resolve/index_big%2Fmedia%2Fartykuly%2FZF%25202025.jpg)






