Włodzimierz Zientarski ambasadorem marki TOMEX

Tomex
12.9.2017

Firma TOMEX – polski producent elementów układu hamulcowego rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Ambasadorem marki TOMEX został najbardziej znany polski dziennikarz motoryzacyjny – Włodzimierz Zientarski.

Pierwszą odsłoną kampanii był film prezentujący pełny asortyment firmy, a także poszczególne etapy produkcji, który można zobaczyć na stronie producenta, a także w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=42pA4Rn8N_M

– Współpraca z takim ekspertem, jak Pan Zientarski jest dla nas doskonałą okazją na przybliżenie naszych produktów osobom, które jeszcze o nich nie słyszały, natomiast znają doskonale wizerunek, charakterystyczny głos Pana Redaktora, a przede wszystkim Jego wiedzę oraz profesjonalizm. Jesteśmy pewni, iż dzięki rekomendacji tak znamienitego eksperta jakim jest Pan Włodzimierz, marka TOMEX znajdzie rzeszę nowych klientów – powiedział Bartosz Nowak, Kierownik Sprzedaży TOMEX Hamulce.

Więcej na: www.tomexbrakes.pl.

Źródło: TOMEX

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę